Gå til innhold

Besøkstid på barsel på Ullevål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan besøkstidene er på barsel på Ullevål?

Anonymous poster hash: a993a...e40

Skrevet

Vet ikke hvordan det er på barselsavd, men de fleste ligger jo på hotellet. Er vel egentlig kun de med ks eller andre kompliserte fødsler som ligger på barsel.

På hotellet er det i alle fall ikke besøkstid, besøk kan komme og gå som de vil.

Anonymous poster hash: fbed0...ed5

Skrevet

Takke for svar, jeg vet at det er sånn på hotellet. Men dette gjelder altså barsel. Noen som vet?

Skrevet

Det er kun far og søsken som får besøke deg på barsel. De kan være der nesten hele dagen (ikke kveld natt) bortsett fra noen timers siesta midt på dagen. Man er som regel på barsel fordi det er noe spesielt, jeg hadde keisersnitt og litt komplikasjoner, så de tillater ikke besøk utover nærmeste av hensyn til alle.

Anonymous poster hash: 3a870...823

Skrevet

Fant denne etter kjapt søk på Google.

http://www.oslo-universitetssykehus.no/SiteCollectionDocuments/Om%20oss/Avdelinger/Kvinne-%20og%20barneklinikken/F%C3%B8deavdelingen/Fodeavd_brosjyre_2011_UUS.pdf

Utdrag:

Det er dessverre ikke mulighet for besøk i barselavdelingen for andre enn pappa/ medmor og søsken. Dere er velkomne hele dagen, bortsett fra i siestaen mellom kl. 13.00-16.00.

Det skal være ro i avdelingen etter kl. 21.00. Vi ber om at vår heishall ikke blir brukt som besøksrom, da dette er transport- sone i akutte situasjoner. På hotellet og observasjonsposten for gravide gjelder egne besøkstider.

Anonymous poster hash: 0dad3...c11

Skrevet

Takk for svar, jeg skal besøke, ikke føde selv.

Så da er det bare hvis hun mor kan gå til hotellkafeen at det er mulighet for besøk, ser det ut til. Får håpe hun er i fin form etter ks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...