Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Skrev for noen uker siden om huseier som gikk inn i leilighetene og rotet gjennom undertøy. Han ble oppdaget av en tidligere leieboer som flytta ut for litt siden. Hun kom hjem og så at han luktet på dildoen hennes. Mitt skittentøy forsvant (trusene) og noen hadde rotet gjennom undertøyet mitt. Bestilte kamera på nett etter at filming med webcam ikke funket. Damer! Jeg har grisen på film. Han tar en skitten truse og lukter på den. Gjemte kamera mellom to vaskepulverpakker som filmet mot skittentøyet. Har lagret filmen online bak passord så den ikke kan slettes og har sendt den som vedlegg i en oppsigelsesmail til huseier. God og brisen nå og skal ut å drikke meg sørpe full. Skål og snakkes. Anonymous poster hash: 7cef3...698
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Fyttihelvete! Hadde ikke turt å bo der et sekund mer! :-o Anonymous poster hash: 4c132...a0e
juniprins2014 Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 åååh fyyyfaeeen nesten som jeg håper dette er en trolletråd.. fyfaen så nasty!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Så bra at du fikk bevis. Men du - du mener ikke at du skal bo der etter at du har latt ham få bevis for det han har gjort, uten at du har noen som helst måte å beskytte deg på? Han har jo fri tilgang til leiligheten din og han har jo vist at han låser seg inn uten videre! Har du i det minste skaffet deg sikkerhetslenke til innsiden av døren? Har du fortalt venner om dette og sendt bevis til dem også? Jeg blir faktisk bekymret for deg hvis du ikke har tatt gjort noen sikkerhetstiltak for deg selv! Anonymous poster hash: 5eeeb...880
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Her er en politianmeldelse på sin plass! Og jeg håper virkelig ikke du har tenkt til å oppholde deg der alene mer?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Hadde satt på en sikkerhetslenke og meldt han til politiet, hadde ikke turt å være alene i leiligheten tror jeg.... Han må jo stoppes, når du har flyttet ut finner han vel en ny kvinnelig leieboer og fortsetter som før. Anonymous poster hash: 4eb5d...4e2
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Synes du skal anmelde den også. Eller kanskje slenge den på youtube, sende den til VG eller Dagbladet, eller rett og slett til venner og bekjente av dritten.. Anonymous poster hash: 38af5...f3c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Synes du skal anmelde den også. Eller kanskje slenge den på youtube, sende den til VG eller Dagbladet, eller rett og slett til venner og bekjente av dritten.. Anonymous poster hash: 38af5...f3c Å herregud. Det er vel ikke noen vits i å gjøre seg til kjeltring vel? Anonymous poster hash: 6fffc...249
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Det er klart at husverten har ansvar for å kontrollere at alt går riktig for seg hos leieboerne... Anonymous poster hash: 2f09e...61d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Synes du skal anmelde den også. Eller kanskje slenge den på youtube, sende den til VG eller Dagbladet, eller rett og slett til venner og bekjente av dritten.. Anonymous poster hash: 38af5...f3c Å herregud. Det er vel ikke noen vits i å gjøre seg til kjeltring vel?Anonymous poster hash: 6fffc...249 Å herregud. Mannen er en jævla pervo som har tatt seg inn i leiligheten for å sniffe HI's truser.. Anonymous poster hash: 38af5...f3c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Venter på at venninna mi skal få sminket seg ferdig så vi får bytur. Så jeg svarer like greit: Jeg sover hos henne til mandag. Min datter er hos min mor og jeg får dele et rom med henne der frem til juni. Da flytter mammas leieboer ut og jeg kan bruke leiligheten der. Blir nesten en time pendling. Grunnen til at jeg sover hos venninna i helgen er fordi rommet må ryddes plass i. Jeg har tatt med meg data og andre viktige saker fra leiligheten. Min far og to kompiser henter resten en av dagene. Faderen er steik forbanna og sier at om de ser jævelen så blir han kastrert på stedet. Sagt i sinne og sjokk da. Jeg tror ikke han kommer til å gjøre noe. Politiet skal kontaktes, og jeg kommer til å advare de andre kvinnene som leier hos ham. Jeg tror jeg vil snakke med dem først slik at dersom de har mer å føye til så får vi kanskje en sterkere sak sammen. Jeg skal oppdatere igjen når jeg blir edru! Nå skal jeg drikke bort all skam og dritt Skål fra HI! Anonymous poster hash: 7cef3...698
skinnfilla Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Jeg kan ikke begripe at noen orker å sniffe andres skitne truser! Noe så jævlig ekkelt!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Jeg kan ikke begripe at noen orker å sniffe andres skitne truser! Noe så jævlig ekkelt! Rart nok finnes det en trend for det, leste en lang tråd om det på kvinneguiden. Helt sjokkert at folk gjør slik O: Anonymous poster hash: 93d04...763
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Så bra at du fikk bevis og kommer deg vekk derfra. Du må jo aldri finne på å betale leie for de mndene du ikke bor der fremover. For en gris!!
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 Jøss. Ekling. Hvor i landet er dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå