Gå til innhold

Hvilken utdannelse har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg det? Hm.. jaja, det er jo litt surt hvis jeg skulle gått ned i lønn da. Jeg liker og jobbe med mennesker, har tenkt mye på sosionom, vernepleier og liknende. Jeg er glad i interiør, elsker og være kreativ. Hadde hvert gøy og hvert blomsterdekoratør, for den saks skyld. Men de tjener vel dobbelt så lite som meg?:(

spesialpedagogikk... Hva gjør du da? Unnskyld hvis jeg spør dumt:p

HiAnonymous poster hash: 69213...a4b

Er pp-rådgiver i ppt. Utrolig spennende jobb, i hvert fall :)Anonymous poster hash: 1b148...56a
ok:) høres interresant ut. Kunne igrunn hvert noe for meg:)

hi

Anonymous poster hash: 69213...a4b

Å ta bachelor i spes.ped er relativt enkelt. Men master er mye mer krevende. Anbefaler det absolutt, men det tar fem år da :P

Anonymous poster hash: 1b148...56a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg det? Hm.. jaja, det er jo litt surt hvis jeg skulle gått ned i lønn da. Jeg liker og jobbe med mennesker, har tenkt mye på sosionom, vernepleier og liknende. Jeg er glad i interiør, elsker og være kreativ. Hadde hvert gøy og hvert blomsterdekoratør, for den saks skyld. Men de tjener vel dobbelt så lite som meg?:(

spesialpedagogikk... Hva gjør du da? Unnskyld hvis jeg spør dumt:p

HiAnonymous poster hash: 69213...a4b

Er pp-rådgiver i ppt. Utrolig spennende jobb, i hvert fall :)Anonymous poster hash: 1b148...56a
ok:) høres interresant ut. Kunne igrunn hvert noe for meg:)

hi

Anonymous poster hash: 69213...a4b

Å ta bachelor i spes.ped er relativt enkelt. Men master er mye mer krevende. Anbefaler det absolutt, men det tar fem år da :P

Er ansatt i kommunen og jobber 8-15.30, men med fleksitid. Får alltid ferieønsket oppfylt og det er godt faglig miljø med gode muligheter for utvikling for de som ønsker det :)

Skrevet

Du tjener jo ikke så verst mtp utdannelsen din, men jeg skjønner du gjerne vil ut av en turnusjobb. Siden du tjener såpass bra nå bør du tenke deg nøye om når du velger evt utdannelse, slik at du faktisk går opp i lønn i forhold til den du har nå. 

Min utdanning er sikkert ikke så relevant for deg - jeg har lang embetsutdanning (5,5 år), ett års ledelsesutdanning på toppen av det, nå tar jeg doktorgrad. Ca 420 000 i året i full stilling. Blir ikke rik av doktorgrad, og ikke etterpå heller, for den del.

Anonymous poster hash: 4d236...410
Skrevet

Er utdannet barnevernspedagog men jobber som pedagogisk leder i barnehage. Har jobbet noen få år og tjener ca 400 000 kr. Trives godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...