Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sorry detaljen men jeg oppdaget nettopp MASSE el.slim når jeg var på do nettopp..hæ??

skal sette ovitrelle i kveld.. kroppen kan vel umulig slippe egget selv?? nå ble jeg litt stresset her syns å ha lest noe om noe lignende her men husker ikke hva jeg leste om det :sjokkbla: fader asså...

Fortsetter under...

Jeg hadde også maaaaasse, kommer nok mest sannsynlig fra livmorslimhinna som produsere som bare det, tror jeg :)

phu!! så da gjør det ingenting da? produserer hva da forresten? :sjenert: sorry meg asså men jeg husker overraskende lite detaljer fra sist... kan ikke huske at dette her skjedde jaffal.

Jeg og hadde masse el-slim. Helt normalt. Ikke bekymre deg :) lykke til

takk!:) nå er jeg rolig på akkurat det:) pleier ikke produsere noe særlig av det sånn ellers så jeg reagerte veldig på mengden... lykke til til deg også! hvor er du i løypen da?

Annonse

Skjønner jeg godt, det gjorde jeg også denne gangen, men tror bare det var et tegn på en fungerende livmorslimhinne :)

Jeg er på rugedag 12!!!! Trodde løpet var kjørt igår, begynte å spotte slik jeg gjorde de to gangene tidligere hvor det ikke gikk, testa som ble negativ. Tok ny test idag da det liksom ikke ble mens og den var jaggu svak positiv, så nå sitter jeg her og ikke spotter lengre og egentlig er ganske fjern :P

Lykke til du da :))

takk!:) nå er jeg rolig på akkurat det:) pleier ikke produsere noe særlig av det sånn ellers så jeg reagerte veldig på mengden... lykke til til deg også! hvor er du i løypen da?

Jeg er på rugedag 7... Ventingen er drepen...

Er helt vanlig med en del slim når man har gått på hormoner en stund :) Husker jeg fikk litt hetta sjøl ;) Nå for tiden får jeg mest hetta fordi det føles som om twinsa prøver å sparke seg ut hehehehe, så jeg sier masse lykke til :D

men nå venter du jo på noe godt mam :) - blod/spotting rundt 4-8 og 12 uker i graviditeten er veldig vanlig :) og spesielt når man bruker progesteronstøtte. for da blir slimhinnene såre. Så tror du kan juble ut i glede ;)

mener å huske at e.l slim var et godt tegn på medisiner, for det betyyde at kroppen produserte mange fine kvalitetsegg ;) har aldri gjennom min fartstid på ass.bef opplevd eller hørt om noen som har fått eggløsning for tidlig når de har satt ovitrelle/pregnyl :) Lykke til med forsøket :D

Skjønner jeg godt, det gjorde jeg også denne gangen, men tror bare det var et tegn på en fungerende livmorslimhinne :)

Jeg er på rugedag 12!!!! Trodde løpet var kjørt igår, begynte å spotte slik jeg gjorde de to gangene tidligere hvor det ikke gikk, testa som ble negativ. Tok ny test idag da det liksom ikke ble mens og den var jaggu svak positiv, så nå sitter jeg her og ikke spotter lengre og egentlig er ganske fjern :P

Lykke til du da :))

GRATULERER!:) lykke til videre og takk for lykkeønskninger:)

Er helt vanlig med en del slim når man har gått på hormoner en stund :) Husker jeg fikk litt hetta sjøl ;) Nå for tiden får jeg mest hetta fordi det føles som om twinsa prøver å sparke seg ut hehehehe, så jeg sier masse lykke til :D

åå så kos med twins daaaa :) gratulerer så masse! håper alt går knirkefritt resten av svangerskapet ditt :)

takk for lykkeønskninger,jeg trenger dem nok ja! :pls:

Annonse

takk! :) nå er jeg rolig på akkurat det:) pleier ikke produsere noe særlig av det sånn ellers så jeg reagerte veldig på mengden... lykke til til deg også! hvor er du i løypen da?

Jeg er på rugedag 7... Ventingen er drepen...

hehehe ja ventingen er nesten aller værst... altfor spennende :haar:  foreløpig er jeg ganske rolig tror jeg..er litt innstilt på at det ikke blir innsett mtp at det bare er en eggepose inni der å sette sin lit til,så er vel mest nervøs for uttaket for øyeblikket...resten får jeg bare ta som en positiv overrasklese om det blir satt tilbake ett flott egg :sjenert:

Negativ test idag, så ja, berg og dalbane kan man trygt si at dette er. Føler at håpet er ute selv om jeg ikke har fått blødning enda... Vil tro progesteronen holder den tilbake, så får vi se hva blodprøven sier på tirsdag...

Negativ test idag, så ja, berg og dalbane kan man trygt si at dette er. Føler at håpet er ute selv om jeg ikke har fått blødning enda... Vil tro progesteronen holder den tilbake, så får vi se hva blodprøven sier på tirsdag...

neiemn testet ikke du svakt positivt idag da? eller var det igår? uff det ekke noe kjekt med disse nedturene..men det kan enda gå veien vettu;) krysser fingrene jeg!

neiemn testet ikke du svakt positivt idag da? eller var det igår? uff det ekke noe kjekt med disse nedturene..men det kan enda gå veien vettu;) krysser fingrene jeg!

Igår var der en svak positivt kryss der, men ikke idag, men vi får se, ingen tr enda så :) lite håp er det jo :)

Igår var der en svak positivt kryss der, men ikke idag, men vi får se, ingen tr enda så :) lite håp er det jo :)

krysser fingrene jeg og :P og kaster over litt babystøv :sno:  :heks:

Jeg hadde masse slim forrige forsøk, lurte på om noe var galt jeg og,og fikk massevis av egg, 24 ut, 22 befruktet, 2 inn og 15 på frys:) Ble ikke noe av de 2 jeg satt inn, men håper vår neste baby ligger på frysen,  krysser fingrene for deg!

Anonymous poster hash: f6fda...f1f

Jeg hadde masse slim forrige forsøk, lurte på om noe var galt jeg og,og fikk massevis av egg, 24 ut, 22 befruktet, 2 inn og 15 på frys:) Ble ikke noe av de 2 jeg satt inn, men håper vår neste baby ligger på frysen,  krysser fingrene for deg!

Anonymous poster hash: f6fda...f1f

takk og lykke til til deg også! gullegget ditt er nok i frysen vil jeg tro;) har ett eneste egg jeg så det bare MÅ gå nå!:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...