Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Fått en sjokk nyhet i dag,som jeg takler svært dårlig. Trenger å få roet ned kroppen. Kroppen jobber på høygir nå. Kan jeg ta Sobril?Er alene med to barn. Anonymous poster hash: 75eff...d86
Von Hertelhofen Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Hvis du ikke er vant med å ta sobril, så vet du jo ikke hvordan kroppen reagerer. I verste fall sovner du på sofaen.
catchbaby Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Jeg synes personlig at du ikke skal ta Sobril.Isåfall må du få noen til å overta ansvaret for barna en stund. Noen som kan passe dem.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Ja det er ganske dumt. du ville neppe drukket deg full med ansvar for to barn, det blir jo litt det samme med "en Sobril eller to". Anonymous poster hash: c3c51...87a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Ja det er ganske dumt. du ville neppe drukket deg full med ansvar for to barn, det blir jo litt det samme med "en Sobril eller to". Anonymous poster hash: c3c51...87a Okay. Trudde man bare fikk litt ro i kroppen av dem! Anonymous poster hash: 75eff...d86
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Jeg ville heller gjort noe annet. -skrive dagbok -snakke med noen, tømme ut mine sorger/ frustrasjon -meditere -gå en tur i skog og mark/ lese en bok eller annet som passer for deg. Jeg blir roligere av å gå tur. Anonymous poster hash: 4b9cd...689
ærlig talt Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Første gang jeg tok sobril var under ei flyreise (jeg har flyskrekk). Jeg tok en og under en time senere sovnet jeg tungt. Jeg hadde ikke vært i stand til å ta vare på ungene da. Mannen min og moren min tok seg av dem. Jeg hadde aldri tatt sobril om jeg var alene med dem. I senere tid har jeg flydd alene med ungene. Ene gangen hadde faren min dødd og vi skulle fly dit begravelsen skulle holdes. Det var mildt sagt ingen koselig opplevelse, men det er utrolig hva man klarer om man må. Kan du høre med noen om du kan få barnevakt?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Ikke hvis du er alene og aldri har tatt det før!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Har tatt en Sobril før,å da merket jeg ingenting. Kansje jeg var litt roligere. Men,jeg tar ingen sjangser med små barn i hus. Har gått tur,har snakket med noen på tlf. Er helt alene. Så jeg føler meg så stresset,tung,nedfor og sorg. Har ingen til å se til barna. Anonymous poster hash: 75eff...d86
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Kan du be noen komme på besøk til deg?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Hvis du tenker "en sobril eller to", så begynn heller med en halv, og se om du føler deg bedre etter to timer. Ta for all del ikke to sånn uten videre. Klarer du deg uten er det helt klart det beste, og det synes jeg du skal strebe etter. Men skjønner jo også at du nå har det vanskelig. Anonymous poster hash: 4f40a...57d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Skal prøve å klare meg uten. I verstefall får jeg prøve med en halv. Er ikke lenge siden jeg tok en Sobril,å jeg følte ikke at den hadde noe stor effekt på meg. Men,det er den eneste Sobrilen jeg har tatt før. Anonymous poster hash: 75eff...d86
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Kanskje det hjelper å skrive om det du har opplevd her? Det er mange snille damer her, som er flinke til å trøste og støtte- selv om det ikke alltid ser slik ut.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Kanskje det hjelper å skrive om det du har opplevd her? Det er mange snille damer her, som er flinke til å trøste og støtte- selv om det ikke alltid ser slik ut. Kan si det slik at jeg har mistet alt jeg har levd for(bortsett fra barna). Hele meg som person har nå blitt revet i biter og trampet på. Blitt sparket mens jeg lå nede for å si det på den måten. Anonymous poster hash: 75eff...d86
MammantilNurket Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 La sobrilen ligge, kjære deg. Lag heller en kopp te, ring en god venninne eller en annen du kan prate med. Dersom det ikke er et alternativ foreslår jeg at du forteller oss hva som har hendt jeg er sikker på at noen av damene her inne vet råd. Klem til deg <3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 La sobrilen ligge, kjære deg. Lag heller en kopp te, ring en god venninne eller en annen du kan prate med. Dersom det ikke er et alternativ foreslår jeg at du forteller oss hva som har hendt jeg er sikker på at noen av damene her inne vet råd. Klem til deg <3 Mistet alt jeg har kjempet og levd for. Anonymous poster hash: 75eff...d86
MammantilNurket Skrevet 29. mars 2014 #17 Skrevet 29. mars 2014 La sobrilen ligge, kjære deg. Lag heller en kopp te, ring en god venninne eller en annen du kan prate med. Dersom det ikke er et alternativ foreslår jeg at du forteller oss hva som har hendt jeg er sikker på at noen av damene her inne vet råd. Klem til deg <3 Mistet alt jeg har kjempet og levd for. Anonymous poster hash: 75eff...d86 Nå må du være sterk. Det er nødvendig at du er skjerpet og fokusert. Dette klarer du! Bruk forumet her for alt det er verdt. Her er det mange kunnskapsrike damer som sikkert kan hjelpe.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #18 Skrevet 29. mars 2014 La sobrilen ligge, kjære deg. Lag heller en kopp te, ring en god venninne eller en annen du kan prate med. Dersom det ikke er et alternativ foreslår jeg at du forteller oss hva som har hendt jeg er sikker på at noen av damene her inne vet råd. Klem til deg <3 Mistet alt jeg har kjempet og levd for. Anonymous poster hash: 75eff...d86 Klem til deg. Hvis du trenger å skrive av deg, og tør, kan du gjerne sende meg en pm. Det kommer lysere tider, det finnes alltid håp. Tro meg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #19 Skrevet 29. mars 2014 Skal gå fint å ta en halv- 1 Sobril for de fleste. Synes folk uttaler seg litt for sterkt imot. Jeg er selv svært forsiktig med piller, men har tatt litt Sobrl i en tøff periode. Greide fint å ta meg av barna selv med 1/2-1 sobril innabords. Hverken sovnet eller ble " ruset", men man skal ikke kjøre bil, husk det er 12 timers halveringstid. Så etter å ha tatt en Sobril bør man ikke kjøre noe den dagen overhode for å være sikker. Man skal ikke knaske piller ukritisk, eller ta imot piller fra andre, men man kan ta piller lege har foreskrevet. Klem til deg HI, husk at selv etter store kriser så kommer en framtid der ting kan lysne og bli bedre uansett hva man har vært igjennom eller har mistet. Anonymous poster hash: 829c2...bbf
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #20 Skrevet 29. mars 2014 Har du tatt sobril før? Jeg brukte sobril daglig da jeg hadde sterk angst. Tok 1 tbl om dagen og jeg var i full jobb og har barn som jeg delvis er alene med og det gikk fint. Ble ikke dopet eller sløv Anonymous poster hash: 34382...7e2
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #21 Skrevet 29. mars 2014 Takk,dere er snill. Jeg har veldig lite nettverk rundt meg. Derfor jeg sitter å skriver her inne. Trenger noe som får roet meg,jeg føler at jeg er i en endeløs sorg. Hadde nesten vært enklere om det hadde vært snakk om død,stygt å si det,men da måtte man bare akseptert det. Da hadde man hatt noe å forholde seg til,å andre mennesker hadde klart å tatt hensyn i forhold til det. Men,dette er i utgangspunktet helt fjernt. Har ikke vært i mine tanker. Føler hele meg er revet i biter nå. Det værste er at jeg føler meg så enormt alene. I tillegg så sliter jeg fra før av å være alene. Begynner å bygge opp en angst følelse. Anonymous poster hash: 75eff...d86
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #22 Skrevet 29. mars 2014 Hvor bor du? Jeg bor i Rogaland, hvis du bor i nærheten kan jeg stikke innom for en prat og en klem om du vil? Send gjerne en pm, som sagt. Eller bare skriv det ut her, du er jo anonym
Sint naken biltyv Skrevet 29. mars 2014 #23 Skrevet 29. mars 2014 Om det er smart å ta rusmidler når man har barna sine? NEI!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #24 Skrevet 29. mars 2014 Om det er smart å ta rusmidler når man har barna sine? NEI!!Det er jo ikke narkotika! Anonymous poster hash: 75eff...d86
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #25 Skrevet 29. mars 2014 Piller er garantert ikke løsningen. Mange fornuftige damer som har tilbudt sin skulder her, bruk de og ta imot hjelpen. Barna dine har ikke godt av at du velger den lette pilleløsningen. Håper det snart blir bedre. erfaringsmessig så gjør det det:) Anonymous poster hash: c3c51...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå