Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Del Skrevet 29. mars 2014 Hei !Er ikke lenge siden jeg var en veldig aktiv leser her inne på forumet , hadde akkurat fått diagnosen PCOS og sugde til meg alt av info og syns det va kjekt og lese solskinnshistorier og tenk , en dag skulle faktisk jeg skrive min egen ))I 2004 hadde jeg en graivditet utenfor livmor (exu), ble operert og de fjernet den høyre egglederen, etter det ble jeg tilbudt utredning men de fant ingenting unormalt.I 2006 begynte vi og prøve for alvor, men hver eneste mnd kom mensen og vi forberedte oss på at vi ikke kunne bli gravid på egenhånd Etter 2 år med prøving ga vi litt opp , konsentrerte oss om andre ting , det skjedde litt i familien så vi satt egentlig alt på vent. I 2010 skulle vi prøve på nytt , jeg fikk påvist PCOS og begynte på metformin og tor noen runder med Pergotime. Fikk egløsning , men graviditeten uteble Fikk time hos hausken i januar 2011 , men svigerfar ble akutt kreftsyk akkurat da, så vi måtte utsette hele baby prosjektet Jeg fortsatte og ta metformin, merket vel egentlig ingen forskjell utenom at syklusene mine ble presise , kunne stille de nesten etter klokken , dag 30 i syklusen mellom 11 og 12 på dagen , ja da kom mensen! svigerfar kjempet mot kreften i 5 mnd og måtte til slutt gi tapt I juli 2011 , dagen før begravelsen ringte jeg labaratoriet for og ta en urinprøve , trodde jeg hadde fått urinveis infeksjon. Den va negativ og sykepleier spurte om eg hadde tatt en gravidtest? Nei, sa eg og lo litt , eg trenger nok ikke det , eg har vært uten prevensjon i 5 år, tror ikke akkurat eg e gravid Hun sa joda , vi tar en test og ihvertfall utelukker det da Så kom hun inn igjen og sa , jaja her er det ting på gang )) Så lille solstrålen vår er født i Mars 2012 Og no i Mars 2014 , etter å ha gått på p-pillen i 1,5 år , sitter jeg her med et STORT blått kryss på CB testen SÅ i november kommer det enda et mirakel til familien vår ) Lykke til alle dere som strever , det ER lys i tunellen og det går an , det er jeg et levende bevis på Anonymous poster hash: b4628...57d Anonymous poster hash: b4628...57d Anonymous poster hash: b4628...57d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144131013-en-liten-solskinns-historie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-til-Emma Skrevet 6. april 2014 #2 Del Skrevet 6. april 2014 Gratulerer så mye!!! Håper alt går bra med spiren! ❤️❤️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144131013-en-liten-solskinns-historie/#findComment-146271078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå