Gå til innhold

Hvorfor bruker alle så lang tid på å bæsje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker bare 2 minutter jeg..

Anonymous poster hash: df007...1ec

Skrevet

Jeg er rask. Mannen derimot, jeg har noen ganger banka på og lurt på om han har ramla om fordi han bruker så lang tid

Anonymous poster hash: e28f9...c9f

Skrevet (endret)

Jeg er rask. Mannen derimot, jeg har noen ganger banka på og lurt på om han har ramla om fordi han bruker så lang tid

Kjenner att den. Kan vere fordi han faktisk får fred, medan eg får ein toåring dundrande på døra innan 20 sekund. Endret av ★
Skrevet

Det kommer nok litt an på hvordan innholdet i tarmen er når man kjenner bæsjetrang. Noen ganger trenger jeg lengre tid enn andre ganger, og tror ikke det er unikt.

Skrevet

men hvem som liker å sitte å bli marinert i sin egen dritlukt da??? :P

Skrevet

Dib-tid:)

Anonymous poster hash: 29734...c69

Skrevet

Har du registrert andre sin tid på do ? :nocomment:

Anonymous poster hash: d8fc7...598
Skrevet

Har IBS, da tilbringer man gjerne lang tid der inne...

Skrevet

Har du registrert andre sin tid på do ? :nocomment:Anonymous poster hash: d8fc7...598

Ja det har jeg! Mannen min kan bli der inne i 20 min. Og så har jeg jo bodd i kollektiv i yngre dager.. Samt lest tråder her inne om folk som trenger en halvtimes pause på jobb for å gå på do!

Skrevet

Bruker bare 2 minutter jeg..

Det var lenge

Anonymous poster hash: c54e3...485

Skrevet

Min mann bruker fort en halvtime-time for å gå på do. Gjerne mens jeg lager middag med sutrete og sulten unge i beina. Middagen blir nesten alltid ferdig før han kommer ut. Sier da til han at middagen er ferdig, og da er han liksom ferdig med en gang som oftest... Det er nok alenetid han ønsker, ikke det at han faktisk bruker så lang tid på do alltid.

Jeg får derimot aldri fred når jeg går på do, og jeg bruker ofte 10-30 min, fordi jeg må klare å slappe av før det vil ut. 

Anonymous poster hash: 2c199...a05
Skrevet

Jeg HATER DET når gubben skal på do. Da er han der. For godt omtrent... Og han går på do hele tida.

Bruker ikke bare langtid på nr 2, men også nr 1. Sitter og leser på den dustete iPaden, og jeg HATER det.

Hver gang han skal på do, blir jeg sur. Fordi det er hele tida. Er vi på tur, må han tisse. Alltid.

Anonymous poster hash: c5d01...c20

Skrevet

Jeg HATER DET når gubben skal på do. Da er han der. For godt omtrent... Og han går på do hele tida.

Bruker ikke bare langtid på nr 2, men også nr 1. Sitter og leser på den dustete iPaden, og jeg HATER det.

Hver gang han skal på do, blir jeg sur. Fordi det er hele tida. Er vi på tur, må han tisse. Alltid.

Hatar bilturar med folk som skal ha tissepause for kvar kilometer..
Skrevet

Hver gang han skal på do, blir jeg sur. Fordi det er hele tida. Er vi på tur, må han tisse. Alltid. Anonymous poster hash: c5d01...c20

Det er en skikkelig uting å ta med seg ipad, TLF eller bøker på do *grøss*. Føler tingene blir "skitne" av å være der mens man holder på.. Må da være bedre å bare gjøre seg ferdig, og så lese ipaden på sofaen istedet!

Skrevet

Jeg har UC og må bruke lang tid på do på morgenen (20-25 min) om ikke blir resten av dagen dårlig.

Ellers drikker jeg mye og må ofte tisse.

Anonymous poster hash: cd2f8...6eb
Skrevet

Hver gang han skal på do, blir jeg sur. Fordi det er hele tida. Er vi på tur, må han tisse. Alltid. Anonymous poster hash: c5d01...c20

Hatar bilturar med folk som skal ha tissepause for kvar kilometer..

Jepp. De må vel ha en overaktiv blære..

Det er en skikkelig uting å ta med seg ipad, TLF eller bøker på do *grøss*. Føler tingene blir "skitne" av å være der mens man holder på.. Må da være bedre å bare gjøre seg ferdig, og så lese ipaden på sofaen istedet!Anonymous poster hash: df007...1ec

Jo, det er nå én ting, de blir nok ikke skitne, men det er en uting fordi da sitter de og leser. Få møkka ut, tørk og rens deg, vask hender så kan du lese ute, som belønning for at du brukte kort tid :P

Hadde vært moro å innført slikt regime, men kan ikke være "helt nazi" heller. Jaja, når han får hemoroider lærer han kanskje.

Skrevet

Inn. Bæsje. Ut.

Hvor lang tid det tar kommer an på bæsjen faktisk. Sitter ikke på dass for moro skyld.

Skrevet

Jeg liker å sitte litt lenge på do, for da får jeg være i fred. Sitter å bæsjer nå faktisk;)

Anonymous poster hash: e9e17...a35

Skrevet

Jeg er superrask! Mannen er supertreg.

Anonymous poster hash: 229bc...dfa

Skrevet

Når stoffskiftet mitt blir lavt blir aaaalt tregt.

Anonymous poster hash: b24a9...f56

Skrevet

Jeg hater å sitre å vente på bæsjen erden ikke kjapp nok venter jeg til neste gang. Men det hender jeg somler litt påbadet for å få alenetid.

Anonymous poster hash: 5587b...23e

Skrevet

Jeg har UC og må bruke lang tid på do på morgenen (20-25 min) om ikke blir resten av dagen dårlig.Ellers drikker jeg mye og må ofte tisse. Anonymous poster hash: cd2f8...6eb

Samme her :-) Og på dårlige dager kan det bli 20 min mange ganger om dagen hehe.. Greit med to doer i huset.

Skrevet

I all hovedsak for å få noen minutter med fred og ro :)

Skrevet

Tar lang tid å få tømt meg skikkelig. Sitter omtrent å halvsover av på do noen ganger, og føler meg i elendig form. Nå kjente jeg at jeg må drite her og:-)

Anonymous poster hash: ffeee...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...