LillyAllen Skrevet 28. mars 2014 #1 Del Skrevet 28. mars 2014 Hei på dere. Jeg har fått tilbud om å kjøpe en brukt bugaboo frog vogn. Dette er en gammel modell som ikke er i produksjon lengre, har lest litt om den på nettet. Synes vognen ser veldig grei og fin ut, og det følger med regntrekk, sportsdel og babybag som ikke er brukt før. Prisen på vognen er 2000,- Kjenner jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe den. Er det noen som har førstehåndserfaring med denne vognen eller kjenner noen som har/har hatt den ? Er ihvertfall bestemt på at det blir en bugaboo vogn. Har vert å sett på cameleon og synes den virker super. Bare at den koster 10 000 ny, og er umulig å finne brukt i fylket her ser det ut til. Har fulgt med på finn en stund nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144130960-bugaboo-frog/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vogndilla Skrevet 29. mars 2014 #2 Del Skrevet 29. mars 2014 Hei på dere. Jeg har fått tilbud om å kjøpe en brukt bugaboo frog vogn. Dette er en gammel modell som ikke er i produksjon lengre, har lest litt om den på nettet. Synes vognen ser veldig grei og fin ut, og det følger med regntrekk, sportsdel og babybag som ikke er brukt før. Prisen på vognen er 2000,- Kjenner jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe den. Er det noen som har førstehåndserfaring med denne vognen eller kjenner noen som har/har hatt den ? Er ihvertfall bestemt på at det blir en bugaboo vogn. Har vert å sett på cameleon og synes den virker super. Bare at den koster 10 000 ny, og er umulig å finne brukt i fylket her ser det ut til. Har fulgt med på finn en stund nå. Frog har ikke regulerbart håndtak, har lufthjul (cameleon har skumhjul), har litt mindre sete/bag og handlekurv, har litt dårligere fjæring i undertellet, kan ikke bytte farger på tekstilene slik som man kan på cameleon. Samt at går noe istykker på den så er det omtrent umulig å få tak i ekstra deler og å få den fikset, er jo mange år siden den gikk ut av produksjon. Jeg hadde ikke kjøpt en Frog pga disse "manglene", men smak og behag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144130960-bugaboo-frog/#findComment-146247647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå