Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, høres deilig ut. Men jeg har fått svangerskapsdiabetes og dette er fy-fy for meg. Et alternativ hvis det er flere med denne diagnosen der ute: Farris med MASSE isbiter, skiver av sitron og lime. Ikke spennende, men friskt.

Anonymous poster hash: 4b927...3b3

Åh, høres deilig ut. Men jeg har fått svangerskapsdiabetes og dette er fy-fy for meg. Et alternativ hvis det er flere med denne diagnosen der ute: Farris med MASSE isbiter, skiver av sitron og lime. Ikke spennende, men friskt.Anonymous poster hash: 4b927...3b3 [/

Så kjedelig:/ høres kjempegodt ut med sitron/lime og farris:)

Åh, høres deilig ut. Men jeg har fått svangerskapsdiabetes og dette er fy-fy for meg. Et alternativ hvis det er flere med denne diagnosen der ute: Farris med MASSE isbiter, skiver av sitron og lime. Ikke spennende, men friskt.

Anonymous poster hash: 4b927...3b3

Samme har jeg og :-( møkkadiabetes, jeg vil også ha noe godt å drikke på. Lei av bare vann og sukkerfri saft er så forferdelig søtt!

Det er den fra europris? Trodde det var 0,7% alkohol i den? Eller er jeg helt på jordet her nå?

Blander kanskje ut den bittelille prosenten med vannet også? Jeg er nesten villig til å prøve ALT, jeg er såå lei av halsbrann og sure oppstøt!!! :(

Anonymous poster hash: 1b7f5...38b

Annonse

Det er den fra europris? Trodde det var 0,7% alkohol i den? Eller er jeg helt på jordet her nå?

Blander kanskje ut den bittelille prosenten med vannet også? Jeg er nesten villig til å prøve ALT, jeg er såå lei av halsbrann og sure oppstøt!!! :(

Rimelig sikker på at d står alkoholfri på den:)! Hvis du blander 1ts natron i et glass kaldt vann skal det hjelpe mot halsbrann:) ellers så kan du jo glede deg til uke 37-38. Da slapp min halsbrann taket iallefall:)

Ja, og godt skal det bli :) sitter å leiter etter tegn til at fødselen er i gang her :) slimproppen gikk for en uke siden, og jeg har hatt kjempe vonde kynnere/tak den siste uka. Går oftere på do om dagen, så nå skal det bli godt å få holde "premien" etter 9mndr med vondter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...