Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med søknad sykepleier?? Please??

Anbefalte innlegg

Skal begynne å søke jobb, men er så usikker på hva som skal skrives i søknadene som kan bli lagt merke til.

Antall barn, er det dumt å si noe om?? Har mange, og minste er bare 1 1/2 år.....kanskje ikke veldig positivt.

Er nyutdannet, men han lang fartstid innen helse likevel.

Er ikke ferdig før utpå høsten. De to stillingene jeg har søkt på har jeg ikke kommet inn til intervju engang og det bekymrer meg....

På forhånd takk:))

Anonymous poster hash: 7ace1...373

Fortsetter under...

Først og fremst får du google Søknad + mal. Det er viktig at du oppfyller de formelle kriteriene til en søknad. 

Du trenger ikke oppgi hvor gamle barna dine er, bare antall og evt sivilstatus. Legg vekt på din lange erfaring fra helseyrket og hvordan dette gir deg en fordel som nyutdannet sykepleier. 

Hva slags jobber har du søkt på? Kan det være jobber som det kreves litt kompetanse i, f.eks legevakt, akm, poliklinikker? Om du har søkt på faste stillinger som har blitt lyst ut nå, er det jo ikke rart om de ikke har kalt deg inn til intervju, når du ikke kan begynne før du er ferdig sykepleier til høsten.... 

Anonymous poster hash: 0ef41...2fa

Vil råde deg til å søke på vikariater og helgestillinger itillegg. Jeg begynte som tilkallingsvakt før jeg så fikk midlertidig kontrakt for så å bli fast ansatt. Det viktigste som nyutdannet er å få foten innenfor et sted, så vil du ha mer enn nok å gjøre og mulighet til å vise frem deg selv. Ikke vær redd for å ringe avdelingsledere og møte opp personlig - mange steder trenger vikarer :-) Lykke til!!

Anonymous poster hash: 25b3c...ad3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...