Gå til innhold

Uke 12 og har gått ned 10 kg :(

Anbefalte innlegg

Gjest StineTh

Har vært så kvalm og kastet opp så utrolig mye de siste 7 ukene. Veide meg i dag og har visst gått ned 10 kg på startvekten i uke 4.

Andre som har gått ned så mye i starten av svangerskapet? Har det noe betydning for babyen? Eller hva med videre i svangerskapet?

Har stort sett klart å holde på vann, så jeg har ikke hatt det så ille at jeg burde blitt innlagt heller mente sykehuset.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144130853-uke-12-og-har-g%C3%A5tt-ned-10-kg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De små spirene tar det de trenger, er oss det går utover. Gikk veldig mye ned i begynnelsen i det første svangerskapet. Jeg holdt ikke på noe så ble lagt inn til slutt. Var vel rundt 10 kg som forsvant her også. Ble en flott gutt på 3350 gr og 49 cm allikevel :wub:  Tok igjen vekta mi og mer til fra 4 måned og utover :tongue:

Annonse

Jeg er i uke 11 og har noen forferdelige uke bak meg med spy, ekstrem kvalme og sykehus. Litt bedre nå. Noen som vet hvor lenge dette pleier å vare?

Forrige gang holdt jeg på til uke 15-16. Men mange merker bedring etter 12. uke, men jeg satte alle penga mine på det kortet og fikk meg en ordentlig psykisk knekk da kvalmen fortsatte. Så vær forberedt på at det kan henge i ganske lenge, for noen hele svangerskapet.

Heldigvis ikke farlig for fosteret, men går hardt utover mor dessverre:(

Har to svangerskap med ekstrem svangerskapsskvalme og sykehusinnleggelser bak meg.

Gikk ned 10 kilo i begge svangerskapene.

Med nr. 1 bedret det seg mellom uke 16-20

med nr. 2 rundt samme tiden, men kvalmen forsvant aldri helt før gutten var ute.

Nå som jeg venter nr. 3. lever jeg for øyeblikket som om jeg aldri skal kunne spise eller komme meg ut igjen. Vet at det når som helst kan starte, og at jeg da blir "invalid" og sengeliggende i flere mnd. :(

Med nr.2 ble jeg innlagt første gang 3 dager etter positiv test.

Er veldig spent på hvor lenge det holder denne gangen.

Kastet opp 20/30 ++ fra uke 6.

Lå inne med hyperemessis hele svangerskapet,flere innleggelser og mye vektnedgang først 3 mnd!

Levde på medisiner helt til 7 måned,og hadde det mildt sagt Jæv... :(

Men jeg klarte å legge på meg det jeg mistet å MYE mer til, fikk en sønn som var nesten 4 kilo og 54 cm :) 

Føler veldig med deg å ønsker deg masse lykke til !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...