Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Vil gjerne vite deres erfaringer. Anonymous poster hash: 1abd6...041
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Har du? Anonymous poster hash: dc53c...c36
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #3 Skrevet 28. mars 2014 Det hadde ikke vært aktuelt. Det hadde blitt et ultimatum. Meg og barna eller ensom tilværelse sammen med dopet sitt. Anonymous poster hash: a5b8b...4e3
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #4 Skrevet 28. mars 2014 Har du? Anonymous poster hash: dc53c...c36 Ja, jeg har visst det HI Anonymous poster hash: 1abd6...041
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har en mann som bolet en periode i tenårene. Dette er veldig lenge siden, men han ødela mye av balansen i kroppen sin. Nå er han overvektig, med strekkmerker på armene og har veldig lite energi og lite sexlyst. Anonymous poster hash: 8adb2...13e
Berta_78 Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Jeg skulle godtatt mye rart, men absolutt ikke det. Der hadde det vanket ultimatum fra meg sporenstreks.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har ikke vært sammen med noen som boler, men kjenner/vet om flere. Ville ikke bodd med en for å si det sånn. Voldsomme humørsvingninger og antydning til voldelig oppførsel er det jeg har sett. De var ikke sånn før. Anonymous poster hash: 58c25...c90
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 Men hi spør jo ikke om hva dere hadde godtatt om dere skulle oppdage noe sånt. Hun spør etter erfaringer. Det er mange som sier de aldri kommer til å tilgi utroskap heller! Anonymous poster hash: cf33e...a14
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Nei, jeg omgås ikke harry tomskaller og unner ingen andre å gjøre det. Anonymous poster hash: 711ca...5a4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Nei, heldigvis ikke. Det er dop, og dop er for meg uaktuellt!Håper dere finner utav det HI, du må selv velge hva du kan og ikke kan godta, men det hadde vært en dealbreaker for meg! Anonymous poster hash: 97b3d...58a
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Nei, min er ikke typen til å drive med dop eller bygge muskler naturlig, og jeg faller heller ikke for menn som har muskelbygging som nærmest en livsstil. Totalt turnoff. Men jobber rundt mennesker hvor en del av dem boler seg. Anonymous poster hash: 50ed7...7bd
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 samboern min har spørt meg om hva jeg syns om det. han har veldig lyst til å begynne med det. men jeg har sagt til han at da går jeg på dagen og det mener jeg... har desverre ingen erfaring med det.. men håper du finner ut av det Anonymous poster hash: ed137...9f2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Exen min bola, han var en selvopptatt drittsekk. Fin å se på på men et skikkelig rasshøl. Anonymous poster hash: d0ec9...617
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Men hi spør jo ikke om hva dere hadde godtatt om dere skulle oppdage noe sånt. Hun spør etter erfaringer. Det er mange som sier de aldri kommer til å tilgi utroskap heller! Anonymous poster hash: cf33e...a14 Nei, men så er det heller ikke sannsynlig at barnevernet kobles inn fordi mannen din er utro da. Om han driver med dop derimot... Anonymous poster hash: a5b8b...4e3
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 Nei, mannen min har aldri vært spesielt selvopptatt så en normal kropp som fungerer godt med normal mosjon er mer enn nok for han heldigvis. Men jeg har litt erfaring med det likevel, siden en av mannens beste kompiser har drevet med dette. Dette er en veldig god mann som jeg liker veldig godt, men han er jo (p)syk når det kommer til dette med kropp, kroppsbilde, selvtillit osv. Det kan sammenlignes med anoreksia og andre spiseproblemer egentlig. Denne mannen har drevet med bodybuilding på konkurransenivå og har et helt forskrudd syn på kropp og kosthold. Han sluttet å konkurrere for 10-12 år siden og da forfalt kroppen synes han selv, det var i den perioden han tok dop. Han ville beholde konkurransekroppen uten å legge ned samme mengde tid i trening, ikke lenger følge samme syke opplegg på kosthold for å holde underhudsfettet borte osv. I perioden han tok doping var han enda mer selvopptatt enn ellers, han forandret seg litt i både væremåte og personlighet, vi hadde nesten ingenting med han å gjøre i et par år faktisk. Men så fikk han dame, de flyttet sammen og hun ble gravid. Fokuset hans flyttet seg litt, og siden vi da allerede hadde et barn på 2 år og ventet nr to ble det naturlig at mannen min og han gjenopptok kontakten og vi har egentlig vært mye sammen siden. Han har ikke tatt noen dopingmidler etter at han ble pappa, men han sliter max med å leve et normalt liv når det kommer til trening og mat. Hjernen hans klarer ikke slappe av når det gjelder dette, mannen er nå over 40 år og har 3 barn, men han vil fremdeles se ut som en 25 åring som konkurrerer i bodybuilding. Han trener 5 dager i uken og ser flott ut, men han ser ikke det selv.. Jeg synes det er trist. Satt faktisk å snakket med han om dette for et par uker siden, for jeg mener han skader barna sine med dette. Han er nemlig nå på diett igjen fordi det går mot sommer, og jeg mener det er direkte skadelig at en normalvektig og veltrent pappa skal "leve på" tunfisk, deffe seg ned og ikke kunne spise det samme som barna sine, ikke samtidig som barna sine, ikke kose seg med litt lørdagsgodt med barna sine engang fordi han er på kur. Barna vil få et like skrudd syn på mat og kropp som det pappaen har. Han ser helt klart poenget mitt og prøver nå være et godt forbilde for barna sine, spise måltider sammen, sunn og normal mat i normale mengder. Men det er ingen tvil om at han selv også har et ønske og nærmest et behov for å leve som han gjorde som ungkar, med masse trening hver dag, doping og rare dietter for å se helt unaturlig ut. Han ser poenget mitt når jeg sier han var på sitt mest usunne den gangen, han var stiv som en stokk, hadde null kondis og peste som en hval bare han skulle gå en tur osv, men for han var speilbildet viktigere enn at han var sunn og frisk. Jeg dømmer ikke mannen din på samme måte som andre i tråden her har gjort, det er nødvendigvis ikke verre enn damer med spiseproblemer som spiser allverdens slankepiller, avføringspiller, bestiller ulovlige slankemidler fra utlandet osv. De trenger rett og slett hjelp! Men jeg ville aldri akseptert at mannen jeg levde med, hadde barn med, som skal være et forbilde for barna mine dopet seg. Du må rett og slett sette deg ned å snakke med han, oppsøke hjelp til han, få han til å forstå at dette kan du ikke akseptere. Forhåpentligvis klarer dere å jobber dere gjennom dette, få han ut av dette uføret, og om ikke hadde jeg stilt et ultimatum, da hadde det vært enten doping eller familie. Anonymous poster hash: 9b228...0d3
Berta_78 Skrevet 28. mars 2014 #17 Skrevet 28. mars 2014 Men hi spør jo ikke om hva dere hadde godtatt om dere skulle oppdage noe sånt. Hun spør etter erfaringer. Det er mange som sier de aldri kommer til å tilgi utroskap heller! Anonymous poster hash: cf33e...a14 Jeg svarte fordi jeg tenkte det kunne være nyttig for HI å se at det er mange som ser på det som veldig alvorlig. Utroskap kunne jeg muligens tilgitt, men det spurte hun ikke om..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 Exen min bola, han var en selvopptatt drittsekk. Fin å se på på men et skikkelig rasshøl. Anonymous poster hash: d0ec9...617 Det er dilemmaet, veldig flotte, men drittsekker... Men veldig flotte og fine! Sukk! Anonymous poster hash: 2273a...739
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #19 Skrevet 28. mars 2014 Vondt å lese hvordan mange av dere dømmer andre for dette, og ikke viser noe respekt eller forståelse for at de som driver med dette har problemer, det er en sykdom som på mange måter likner spiseforstyrrelser og kroppsbildeforstyrrelser. Å velge å ta anabole steroider er like lite et valg som de som har bulimi velger å overspise og kaste opp og de som har anoreksi velger å sulte seg. For meg blir det helt feil å snakke om noe man velger å gjøre, fordi det ligger store psykiske problemer til grunn. Broren min døde av dette. Blir så utrolig lei meg hver gang noen snakker negativt om de som gjør dette. De trenger faktisk hjelp, ikke noen som rakker ned på dem. Anonymous poster hash: 571c9...0d7
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #20 Skrevet 28. mars 2014 Hva betyr bole seg? Anonymous poster hash: 81ce2...690
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #21 Skrevet 28. mars 2014 Hva betyr bole seg? Anonymous poster hash: 81ce2...690 http://nhi.no/trening/doping/anabole-steroider-38995.html Anonymous poster hash: 9b228...0d3
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #22 Skrevet 28. mars 2014 Eksen ja. Noe du lurer på? Hvordan var/ble han? Jeg lurer på at det er noe slikt. Han har brukt det før vi ble sammen og nå tror jeg at han har begynt igjen. Det som er forandret er at han er så sykt sykt forelska i meg. Vil konstant ha sex (mange ganger for dagen), blir fort irritert i bilen f.eks hvis det går treigt eller noe slikt. Dette varte en stund, kanskje en mnd? Etter det ble han en følsom dott som ble supersåra og lei seg hvis han misoppfattet ting på en feil måte eller at ting ble vanskelig for ham på noe. Slik var han kanskje i en 2-4 uker, - husker ikke helt. Men nå har den samme regla startet igjen. Han trener like mye som før ca 2 timer for dagen med styrke. Men jeg ser jo at det har skjedd en endring i fysikken hans. Men han er ikke voldelig eller slikt, så ingen trenger å være redde for det Anonymous poster hash: 1abd6...041
Sint naken biltyv Skrevet 28. mars 2014 #23 Skrevet 28. mars 2014 Absolutt ikke. Bol er dop og dop er ulovlig og finner feil personer ut av dette er det barnevernet neste.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #24 Skrevet 28. mars 2014 Vondt å lese hvordan mange av dere dømmer andre for dette, og ikke viser noe respekt eller forståelse for at de som driver med dette har problemer, det er en sykdom som på mange måter likner spiseforstyrrelser og kroppsbildeforstyrrelser. Å velge å ta anabole steroider er like lite et valg som de som har bulimi velger å overspise og kaste opp og de som har anoreksi velger å sulte seg. For meg blir det helt feil å snakke om noe man velger å gjøre, fordi det ligger store psykiske problemer til grunn. Broren min døde av dette. Blir så utrolig lei meg hver gang noen snakker negativt om de som gjør dette. De trenger faktisk hjelp, ikke noen som rakker ned på dem. Anonymous poster hash: 571c9...0d7 Vil bare si at det var utrolig leit å høre at din bror gikk bort pga denne sykdommen. Og du har også helt rett i at dette er på lik linge med de andre spiseforstyrrelsene og kroppsbildeforstyrrelser. Det er egentlig helt ærlig det jeg er mest bekymra for. Jeg leser at "alle" hadde kastet ham ut og det er altså ikke måte på, desverre(?) er ikke det et alternativ for meg. Jeg har lovet ham at vi skal være sammen i tykt og tynt og har jeg lovet noe så har jeg lovet noe. Pluss at jeg ser ikke dette som om at han er "slem", jeg ser det som at det er en sykdom. Som sagt, så lenge han ikke er voldelig eller blir værre en dette kan jeg "leve" med det, men jeg ønsker absolutt at han skal slutte. Kanskje et miljøskifte kunne vært lurt? pakke kofferten å finne oss et nytt sted å bo Men jeg aner heller ikke helt hvordan jeg skal gå frem, jeg kan ikke skrike å rope til ham og liksom "ta ham på fersken", HI Anonymous poster hash: 1abd6...041
Pixy Skrevet 28. mars 2014 #25 Skrevet 28. mars 2014 Total petsonlighetsforandring! Ble en sint og sexgal mann. Og jeg gjorde det slutt siden han ikke lenger var den mannen jeg valgte å bli kjæreste med. Svarer kort nå pga jeg har det travelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå