Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 10 sekunder etter jeg og barnet gikk ut fra badet hørte vi et smell og det hørtes ut som vann som rant. Jeg løp inn på badet og det var dekka av glass OVERALT! Holdt meg unna snus i 5 år, men etter denne hendelsen måtte jeg kjøpe en boks for å roe ned nervene litt. Brukt mange timer på å få vekk glass fra alle ting og måtte kaste alle håndklene som hang på badet for de var dekka av bitte små glassbiter. Skummelt! Anonymous poster hash: 3ab94...4cf
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Huff, flaks at ingen dusjet da det eksploderte. Skjønner ikke at de bruker herdet glass som kan eksplodere i dusjkabinett lenger. Kjøp et nytt med laminert glass, mye tryggere! Megaflis har ihvertfall slike:) Anonymous poster hash: 93add...621
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Så skummelt! Og så flaks at dere hadde gått ut av badet. Vet om flere dette har skjedd med. Hvorfor det skjer vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 6e464...70d
Tessa3 Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Dette skjedde med oss også engang! 😮 Glassbitene var overalt! Heldigvis ingen på badet her heller..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Opplevde det med dørene til tv bordet. datteren min på da 2 år satt og lekte på gulvet rett foran det og reiste seg for å hente noe. Bare et halv minutts tid etter sa det pang og det var små og store glassbiter over alt. Takk og lov var hun utenfor rekkevidde. Men måtte kaste både noen myke leker som lå der og gulvteppet. Husker hvor skjelven jeg var i ettertid og hvor mye rot det ble av de små dørene kan jo tenke hvor ille det så ut etter et dusjkabinett. Anonymous poster hash: bf9bf...0cf
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Skjedde med en bakrute i en bil vi hadde engang. Den sto nok i press, vi hadde en liten kollisjon noen mnd før.. Kan det tenkes at disse tingene som eksploderer har vært røft behandlet under frakt til Norge/fra butikk ol.? At de har fått seg en "kakk"? Uansett, forferdelig skummelt!!! Anonymous poster hash: 6103a...7c1
mamma'n til 2 :) Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Mitt 3etasjes tv-bord i herdet glass (svart glass fra jysk) eksploderte også sånn. Tv'n (gammel,tjukkas-tv)falt i gulvet og knuste skjermen,og det var flere dype hakk i gulvet. Ikke noen billig erstatning for jysk sin del ihvertfall. 16.000 til gulv,4.000 til tv og nytt tv-bord(da tok jeg i treverk ja). Det var glass i hele stua og kjøkkenet! Takker høyere makter for at ingen var i rommet da det skjedde! Ifølge sjefen på jysk skyldes det transportskade,altså at glasset har fått seg en smell,og når det da står i spenn,brister det. Han la seg langflat! Denne typen glass burde ikke vært lov å bruke. Har hørt om glassfronter på komfyrer som har eksplodert også. Mener det var på nyhetene eller tv2 hjelper deg for en del år tilbake. Livsfarlig!! Endret 27. mars 2014 av mamma'n til 2 :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå