Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Helt klart. Anonymous poster hash: 0ddd3...704
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Helt klart. Anonymous poster hash: 0ddd3...704 Bra, da er vi to! De holder lenger, er renere, er finere å se på +++ Anonymous poster hash: c2d01...2bd
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Og det finnes massevis av menn som foretrekker omskjærte kvinner (eller småjenter) også. Hvordan dette skal være en tungtveiende grunn for kjønnslemlestelse skjønner jeg ikke. Opplys meg. Anonymous poster hash: 8ee9e...34b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Helt klart. Anonymous poster hash: 0ddd3...704 Bra, da er vi to! De holder lenger, er renere, er finere å se på +++ Anonymous poster hash: c2d01...2bd Anonymous poster hash: 0ddd3...704
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Jeg foretrekker levende guttebarn. 1 av 8000 som omskjæres dør av komplikasjoner. Det er faktisk ganske høye tall. Anonymous poster hash: 3ec6a...422
Subwoofer Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har heldigvis aldri møtt en omskjært penis
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Aldr aldri om jeg hadde omskjært lille gutten om det er gutt jeg venter Anonymous poster hash: 01909...771
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Og det finnes massevis av menn som foretrekker omskjærte kvinner (eller småjenter) også. Hvordan dette skal være en tungtveiende grunn for kjønnslemlestelse skjønner jeg ikke. Opplys meg. Anonymous poster hash: 8ee9e...34b Det er ingenting som heter kvinnelig omskjæring. Det er kjønnslemlestelse og kan ikke sammenlignes. Anonymous poster hash: 0ddd3...704
Elina Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Sikkert mange menn som foretrekker silikon i puppene også, like unatulig spør du meg.....
Verpus Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Jeg syns også det som regel er penere, men har ikke noen krav til det akkurat. Heldigvis har den "uomskjærte" mannen min et vakkert lem ;P
Følelsesvims Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Så lenge gutten får velge selv i passe alder, kjør på. Vi hadde aldri tillatt at en gutt hadde blitt tatovert med et religiøst merke som nyfødt, så hvorfor godta omskjæring? (Og hvis forhuden er et problem når det gjelder renslighet - hva med å lære guttene å vaske seg...? Kanskje man skulle skjært bort de indre kjønnsleppene på jenter for renslighetens skyld, og fjernet klitoris slik at jenter og holder lengre? Eller, vent nå litt....)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Helt klart. Anonymous poster hash: 0ddd3...704 Bra, da er vi to! De holder lenger, er renere, er finere å se på +++ Anonymous poster hash: c2d01...2bd Anonymous poster hash: 0ddd3...704 Stor forskjell, foretrekker omskjært ja! Anonymous poster hash: 2429d...ec3
Følelsesvims Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 Hva hadde dere svart hvis mannen deres hadde kommet og spurt "Du kjære, jeg synes du er så slaskete der nede og det virker så urenslig, kan du ikke ta labiaplastikk? Og la oss gjøre det på jenta vår og, stakkars jente som må vise frem det underlivet der til sin fremtidige kjæreste!"
CaptainHindsight Skrevet 27. mars 2014 #14 Skrevet 27. mars 2014 Jeg liker korte peniser. Derfor har jeg som mål at man skal kutte ned alle peniser. De er mye penere uten glans, og da holder de jo lenger. Jeg liker også høye menn, så fra nå av skal alle menn forlenge beina med skruer og skinner. Bare rett og rimelig siden jeg foretrekker høye menn. Syns øyelokk er temmelig ekle, det er jo så uhygienisk, så vi kapper av dem også. At øyeeplet blir litt tørt gjør ingenting. Også vil jeg forby biffgardiner hos småjenter. De skal bort. Også silikonimplantat mens vi holder på.
Musemora Skrevet 27. mars 2014 #15 Skrevet 27. mars 2014 Jeg liker korte peniser. Derfor har jeg som mål at man skal kutte ned alle peniser. De er mye penere uten glans, og da holder de jo lenger. Jeg liker også høye menn, så fra nå av skal alle menn forlenge beina med skruer og skinner. Bare rett og rimelig siden jeg foretrekker høye menn. Syns øyelokk er temmelig ekle, det er jo så uhygienisk, så vi kapper av dem også. At øyeeplet blir litt tørt gjør ingenting. Også vil jeg forby biffgardiner hos småjenter. De skal bort. Også silikonimplantat mens vi holder på. Fniiis. Kongesvar😃. Jeg hater øreflipper, så jeg foretrekker at mannen min amputerer dem. Og sleng gjerne med brystvortene hans i samme slengen. Hva skal han bruke dem til lissom?
CaptainHindsight Skrevet 27. mars 2014 #16 Skrevet 27. mars 2014 Jeg liker korte peniser. Derfor har jeg som mål at man skal kutte ned alle peniser. De er mye penere uten glans, og da holder de jo lenger. Jeg liker også høye menn, så fra nå av skal alle menn forlenge beina med skruer og skinner. Bare rett og rimelig siden jeg foretrekker høye menn. Syns øyelokk er temmelig ekle, det er jo så uhygienisk, så vi kapper av dem også. At øyeeplet blir litt tørt gjør ingenting. Også vil jeg forby biffgardiner hos småjenter. De skal bort. Også silikonimplantat mens vi holder på. Fniiis. Kongesvar. Jeg hater øreflipper, så jeg foretrekker at mannen min amputerer dem. Og sleng gjerne med brystvortene hans i samme slengen. Hva skal han bruke dem til lissom? Og det er jo bare bare tull å ha tær. Det kan jo bli svett mellom der. At man går litt rart syns jeg bare er tiltrekkende.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #17 Skrevet 27. mars 2014 Enig med deg HI. Foretrekker en omskjært penis selv også. Heldigvis er mannen det Anonymous poster hash: 21a88...6ff
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #18 Skrevet 27. mars 2014 Jeg foretrekker opplyste, empatiske kvinner og menn. Anonymous poster hash: 6cace...819
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #19 Skrevet 27. mars 2014 Enig med deg HI. Foretrekker en omskjært penis selv også. Heldigvis er mannen det Anonymous poster hash: 21a88...6ff Jeg foretrekker en sunn penis, dessverre er mannen omskåret, så det har han ikke. Anonymous poster hash: 2d08b...d57
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #20 Skrevet 27. mars 2014 Jeg liker korte peniser. Derfor har jeg som mål at man skal kutte ned alle peniser. De er mye penere uten glans, og da holder de jo lenger. Jeg liker også høye menn, så fra nå av skal alle menn forlenge beina med skruer og skinner. Bare rett og rimelig siden jeg foretrekker høye menn. Syns øyelokk er temmelig ekle, det er jo så uhygienisk, så vi kapper av dem også. At øyeeplet blir litt tørt gjør ingenting. Også vil jeg forby biffgardiner hos småjenter. De skal bort. Også silikonimplantat mens vi holder på. Fniiis. Kongesvar. Jeg hater øreflipper, så jeg foretrekker at mannen min amputerer dem. Og sleng gjerne med brystvortene hans i samme slengen. Hva skal han bruke dem til lissom? Og det er jo bare bare tull å ha tær. Det kan jo bli svett mellom der. At man går litt rart syns jeg bare er tiltrekkende. Og dere klager på min trolling? Utrolig hva dere kan få lirt av dere. Synes å begynne å mase om sex i omskjæring debatten blir like sprøtt som å spise en hel pakke rå bacon Anonymous poster hash: 8ac81...4b7
CaptainHindsight Skrevet 27. mars 2014 #21 Skrevet 27. mars 2014 Jeg liker korte peniser. Derfor har jeg som mål at man skal kutte ned alle peniser. De er mye penere uten glans, og da holder de jo lenger. Jeg liker også høye menn, så fra nå av skal alle menn forlenge beina med skruer og skinner. Bare rett og rimelig siden jeg foretrekker høye menn. Syns øyelokk er temmelig ekle, det er jo så uhygienisk, så vi kapper av dem også. At øyeeplet blir litt tørt gjør ingenting. Også vil jeg forby biffgardiner hos småjenter. De skal bort. Også silikonimplantat mens vi holder på. Fniiis. Kongesvar. Jeg hater øreflipper, så jeg foretrekker at mannen min amputerer dem. Og sleng gjerne med brystvortene hans i samme slengen. Hva skal han bruke dem til lissom? Og det er jo bare bare tull å ha tær. Det kan jo bli svett mellom der. At man går litt rart syns jeg bare er tiltrekkende. Og dere klager på min trolling? Utrolig hva dere kan få lirt av dere. Synes å begynne å mase om sex i omskjæring debatten blir like sprøtt som å spise en hel pakke rå bacon Anonymous poster hash: 8ac81...4b7 Prøver vel å få frem at det er temmelig sykt å foretrekke amputering av friske kroppsdeler...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #22 Skrevet 27. mars 2014 En omskjært penis ER mye penere enn en som ikke er det! Sånn er det bare! Når det er sagt så er det ikke et must for meg. Anonymous poster hash: 97ca8...e82
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #23 Skrevet 27. mars 2014 En omskjært penis ER mye penere enn en som ikke er det! Sånn er det bare! Når det er sagt så er det ikke et must for meg. Anonymous poster hash: 97ca8...e82 Sånn er det for deg. Jeg syns de er heslige. Tørre og fulle av arr :S Æsj. Anonymous poster hash: 2d08b...d57
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #24 Skrevet 27. mars 2014 Jeg foretrekker opplyste, empatiske kvinner og menn. Anonymous poster hash: 6cace...819 Og jeg foretrekker folk som kan argumentere uten å drite seg ut ved å kalle fremmede uempatiske og ikke opplyste, via nett. Anonymous poster hash: 0ddd3...704
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #25 Skrevet 27. mars 2014 Jeg liker korte peniser. Derfor har jeg som mål at man skal kutte ned alle peniser. De er mye penere uten glans, og da holder de jo lenger. Jeg liker også høye menn, så fra nå av skal alle menn forlenge beina med skruer og skinner. Bare rett og rimelig siden jeg foretrekker høye menn. Syns øyelokk er temmelig ekle, det er jo så uhygienisk, så vi kapper av dem også. At øyeeplet blir litt tørt gjør ingenting. Også vil jeg forby biffgardiner hos småjenter. De skal bort. Også silikonimplantat mens vi holder på. Fniiis. Kongesvar. Jeg hater øreflipper, så jeg foretrekker at mannen min amputerer dem. Og sleng gjerne med brystvortene hans i samme slengen. Hva skal han bruke dem til lissom? Og det er jo bare bare tull å ha tær. Det kan jo bli svett mellom der. At man går litt rart syns jeg bare er tiltrekkende. Og dere klager på min trolling? Utrolig hva dere kan få lirt av dere. Synes å begynne å mase om sex i omskjæring debatten blir like sprøtt som å spise en hel pakke rå bacon Anonymous poster hash: 8ac81...4b7 Prøver vel å få frem at det er temmelig sykt å foretrekke amputering av friske kroppsdeler... Liker prinsipp faste mennesker. Bare ikke generaliser for mye, se individene. Selv aner jeg ikke om en omskåret penis varer lengre. Har kun erfaring fra protestanter og en katolikk. Men jødiske men kan snakke, så kanskje man blir helt kjørt i hodet? Aner ikke. Men sex er et merkelig sidespor i omskjæring debatten. Litt flaut at folk liker å snakke om snabelen sin, jaja! Anonymous poster hash: 8ac81...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå