Gå til innhold

Anbefalte innlegg

var ikke så hakkanes gale men undrer meg enda om egget og hinnen klarer å vokse seg optimalt stort til mandag :/

siden mandag ettermiddag til i dag (torsdag) formiddag har egget vokst fra 9mm til 14mm og slimhinnen fra 6mm til 8mm... hmmm..

kan dette gå da? to doser til med menopur 450 idag og imorgen så ovitrelle på lørdag og uttak mandag? 

grubler på alt mulig eg nå..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144130662-ny-ul-idag-kan-dette-g%C3%A5-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var godt å høre jenter! :) henger meg litt opp i at jeg bare skal ta 2 doser til når jeg brukte 3 doser for å få egget og slimhinnen slik den er nå... men er det sånn at ovitrellen også inneholder litt "vekststoff" eler husker jeg feil da? :huh:

Det synes jeg hørtes bra ut, jeg hadde også endel folikler som var 14 mm, og ikke så mange større enn det, endte opp med 15 egg ut. Ruger som bare det nå :)

krysser alt for deg !! du fikk mange egg ut da! har bare det ene jeg......

Annonse

Jeg vet :P første gangen vi var gjennom IVF ble det bare ett egg, andre IVF ble det 3. Så skjønner hva du mener ;)

vi hadde 4-6 egg på de to første negative forsøkene og på 3 hadde vi 2 i utgangspunktet men kun ett kunne brukes men det ble barn av det så jeg VET at det ikke er antallet det må stå på...håper dere lykkes nå asså! har dere barn fra før?

Vi er to jenter, så samboeren min fødte en liten jente for 2 år siden :) men så var det min tur denne gangen da, håpe det klaffer denne gangen ja, fikk heldigvis to på frys så det blir ikke like kostbart neste gang. Vi har gjort alle forsøkene privat da, så det blir jo kostende endel....

skjønner :) åå håper så inderlig for dere..itillegg til at du også får oppleve å gå gravid xxxxx... det er så fin tid det :hjertesmil: heldig som har frys... kostbart ja det er helt sikekrt kun gått privat vi også.. 4 gang til sammen nå så det går litt penger men tenker ikke på det annet enn akkurat når jeg drar kortet hehehe... :hakeslepp:

Vi er også på 4 om du teller med min kjæres forsøk :)

Jeg fikk negativ test igår men positiv idag, spottet litt igår og var kjempelei meg, men nå har jeg litt troen igjen, slutta og spøtte og er spent på nu test i morgen tidlig :)

Vi er også på 4 om du teller med min kjæres forsøk :)

Jeg fikk negativ test igår men positiv idag, spottet litt igår og var kjempelei meg, men nå har jeg litt troen igjen, slutta og spøtte og er spent på nu test i morgen tidlig :)

ÅÅÅ hurra! sier jeg da!:) kan jo ikke plutselig bli negativ i morgen... gu så bra:( dette går nok veien skal du se.. :duskedame: da skal jeg følge godt med her i morgen tidlig,selv om jeg har lyst å hviske gratulerer nå :popcorn:

Annonse

Tørr liksom ikke tro det helt enda, så må vente til i morgen før jeg klarer å føle meg litt trygg, tryggest blir jeg nok av blodprøven :) men jeg hååååper virkelig altså!!!

Skal du sette sprøyte i morgen og uttak tirsdag du eller? :)

hehehe ja vi gjør visst det ;) jaja kanskje vi skal holde oss på denne da ;) blir så masse å følge med på og jeg er veldig distre!

jo takk for det.. skumletelefonen hadde jeg helt glemt. bah.. :balltre: hehehehe jaja må gjennom det så det er bare å stålsette seg.lager sikkert en ny tråd i morgen eller på skumletelefondagen :sprettoy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...