Gå til innhold

Dere som har fått lagt falske negler

Anbefalte innlegg

Jeg har så fæle negler. Har begynt å bite igjen, så nå sitter jeg her med noen lange og noen korte. Vurderer å få lagt på falsknegler, men husker med gru fra sist. Da ble neglene filt tynne, så da falskneglene en dag falt av så gjorde der så vanvittig vondt på mine negler siden de var tynne som et ark. Er dette vanlig å gjøre eller kan man få lagt uten å file de tynne?

Anonymous poster hash: 3920f...413

Fortsetter under...

Det er vel ingen som filer naturneglen tynn, problemet er bare at hvis de kunstige neglene faller av eller knekkes av tar de med seg det øverste laget av den naturlige neglen. Dermed vil de føles ømme. Det er ikke spesielt gunstig for naturneglen å legge kunstige negler, det sliter på neglene, og akrylnegler er rett og slett giftig - man bruker syrebasert bonder for å få feste, og acetonen man bruker for å soake dem av er heller ikke bra.

Hvis du først skal få lagt kunstige negler vil jeg anbefale gelenegler, som ikke kan soakes av men som må files av. Dette er det mest gunstige for naturneglen, og når du får filt dem av legges det et tynt lag gele som vokser ut med neglen. Slik unngår du at de blir så følsomme.

Anonymous poster hash: 6a456...81c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...