Gå til innhold

Er det flere her som nesten ikke har symptomer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sier bare: nyt det!! Skjønner det er lettere sagt enn gjort..var nesten symptomfri frem til uke 7 ca og var veldig bekymtet for det.. og så ble alt riktig ille fra uke 7 til nå (11 uker). Så selv om det er vanskelig, prøv å tenke at du er blant de heldige som ikke får særlig med symptomer (m førstemann merket jeg ikke at jeg var gravid før uke åtte og fikk så og si ingen typiske symptomer) :)

Skulle ønske jeg hadde mer symptomer, slik at jeg får bekreftelse på at det er liv der inne. Kjenner veeeeldig lite. Skulle ikke tro jeg er gravid. Er 9+3 i dag.

Anonymous poster hash: 525a7...0d4

Jeg er 8+0 i dag. Ingen symptomer her heller, og jeg venter fortsatt på noe som skal si at det er noe liv der inne. Litt frustrerende, men vi får bare trøste oss med at vi er heldige til det motsatte er bevist :)

Samme her..er 6+1..lite symptomer..annet enn småblødninger, som IKKE er symptomer j vil ha! : - / OG fryktelig ømme bryster! Føles rart at d bor noen der inne..trenger også noen til å fortelle/vise meg at her er d liv! Blir gal!

Akkurat det samme her. Er 9+4 i dag og ikke har jeg ømme bryster, tisser gjerne litt mer enn vanlig og er muligens en anelse uggen (ikke kvalm) men ellers ingenting. Er super bekymret for sist gang kastet jeg opp fra uke 5 til 14 og hadde "alle" symptomene. Var på tidlig ul i uke 7+3 og da slo hjertet fint men klarer fortsatt ikke å slå meg til ro med at alt er i orden når jeg ikke "kjenner" noe. Gleder meg til uke 12, kommer til å slappe litt bedre av da :-)

Annonse

Lite symptomer på meg også så langt (7+4 i dag)... litt svimmel, og føler meg bittelitt uggen sånn mellom frokost og lunsj. Ellers ingen kvalme, tretthet eller noe annet... Hadde litt ømme bryst og korsrygg, men merker ikke noe til det nå lengre.

Jeg også synes det er litt rart, men har lest flere steder at få eller ingen symptomer er like vanlig som mange! Og fordelen (i tillegg til å være i fin form selvfølgelig) er at det er lettere å holde på hemmeligheten  :wink:  

Slik hadde jeg det også, etter uke 10 var symptomene helt borte. Anskaffet meg en Angelsounds doppler som frem til sparkene begynte bekreftet at det var en voksende spire i magen. Anbefales!

Anonymous poster hash: 7c116...4f9

Jeg er i min uke 12 nå (11+3) Og jeg har hatt minimalt med symptomer,trøtt,ømme bryster men ikke noe annet..har vært utrolig heldig:-) i forje uke fikk vi se en liten sprellende på privat ul,heller kos dere enn gå rundt bekymre dere for symptomer osv :-)

5 uker på vei her og ingen symptomer.
Hadde ingen symptomer sist jeg var gravid heller, utenom at jeg ble litt mer trøtt enn vanlig. Plutselig var det et ork å dra på trening og jeg gikk fra å trene 6 ganger i uken til å trene 2-3 ganger bare.

Annonse

Er uke 5+6 og har ingen symptomer. Har veldig mye energi for tiden, noe som er stikk motsatt av sist. Da var det såvidt jeg orket å gjøre noe etter jobb, lå bare på sofaen og sov. Blir litt småbekymret, men håper at jeg bare er heldig og slipper unna med mindre symptomer denne gangen. Vil gjerne beholde energien og helst unngå kvalmen iallfall :)

Endret av Amone

Godt å høre at det ikke bare er meg som bekymrer seg :) Mitt første symptom var trøtthet, men det har allerede forbedret seg. Det er rart, men jeg setter pris på stikninger og ømme pupper, slik at jeg i hvert fall føler at det er noe som skjer. 

Null og niks symptomer, men slik var det forrige gang også, så jeg bare nyter at graviditet ikke forandrer livet mitt på noen måte :). Etter fødselen derimot...kroppen min var en kjøttkake, så jeg fikk vel igjen for å ha hatt er problemfritt svangerskap ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...