Gå til innhold

Løpe/balansesykkel til 3 åring. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Lurer først og fremst på hvilken størrelse vi bør gå for og hvilket materiale? Han skal få det i bursdagsgave (3 år), så det er kanskje lurt å gå for 10 tommer selv om den da nok ikke varer så lenge? Synes også at de i tre er søtest, men vil de vare utendørs? Tipper poden heller vil ha Lynet McQueen sykkel om det fantes, men...ja

Fortsetter under...

Vi har og er kjempefornøyd. Jeg tenker at barnet må være med å prøve sykkelen. Det er viktig å ikke kjøpe for stor sykkel, samtidig som man vil jo at den skal vare litt. 

Anonymous poster hash: c6a6b...cc1

Kjøp micro med tre hjul. Den er solid og tåler en støyt så den varer noen år. Med mindre du som meg rygger over den.. Det tålte den ikke.

Du tenker sikkert på sparkesykkel :) den har vi også tenkt på å kjøpe :)

Annonse

Lynet McQueen-sparkesykkel finnes. Har sett den på Toys' r'us. (He, he, det ble vel ikke riktig skrevet, men du skjønner vel.) :)

Vi hadde i tre til mellomste og den var like pen etter to år. Men den sto inne i garasjen. Naboen arvet den på våren og innen vinteren kom var det bare å kaste den. Den lå ute i alle slags vær, gjerne i en sølepytt.

Men jenta vår brukte den veldig, veldig mye, så kvaliteten var god altså! Vi var super fornøyde. :)

Til minstemann har jeg tenkt å bestille en som heter Puky. Kan bestilles hos sprell.no.

Den finnes i to størrelser og den minste er bare 29 cm. opp til setet. Derfor vil jeg bestille den. For lillebror blir 2 i Mai. Super bursdagsgave tenker jeg. :) :)

Den er ikke i tre da. Men jeg synes den så fin ut og siden man kunne få den så liten, falt valget på den. :) :)

Endret av E.E.E.

Har prøvd løpesykkel til min, men han synes det bare er håpløst og sier at sykkelen er ødelagt. Forstår ikke helt at han må ta beina i bakken når det ikke er pedaler der.
Han synes det er mer morsomt med sparkesykkel.

Nabogutten på samme alder suser rundt med løpesykkelen, får skikkelig fart på den. Det er jo veldig bra balansetrening da.

Vi har en fra g-sport. lurer på om det er diamant faktisk. kostet 499 i fjor.

den er super, og veldig populær!

både styret og setet kan justeres, og det er veldig greit.

De i tre er fine, men kan vel ikke glemmes igjen ute.

Husker ikke navnet på den vi har til poden, men han er nå snart 6 år og den har holdt hele veien! Han har klumpfot, så vi ønsket ikke å gi ham trehjulssykkel eller støttehjul pga balansen. Den var litt stor når han fikk den som halvannetåring, men det funket.

Nå skal han sykle på vanlig sykkel, bruker ikke støttehjul siden han har øvd opp balansen med løpesykkelen.

Vår er i aluminium og skal arves av lillebror om et års tid 😉 Beste investeringa noensinne!!

Annonse

Dere med 3 åringer, har dere 12" eller 10" sykkel? Vi må nok bestille på nett, ingen her som selger sånne.

Prøv en vanlig 10" og 12" sykkel hos sportforetning og sjekk hva som passer, det er jo store strforskjeller på 3 åringer 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...