Gå til innhold

Er det normalt at en blåflekk varer i to måneder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet fikk en stor blåflekk etter et fall og den er der som en grå skygge nå. Nien som har opplevd lignende? Når gikk det helt bort?

Anonymous poster hash: 5f92f...498

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, det er ikke normalt.

Anonymous poster hash: 25333...dd4
Skrevet

Blåflekk? Hun falt på maling, blekk? Hvordan får man en blåflekk? 👼

Anonymous poster hash: f551f...73e

Skrevet

Hun mener sikkert blåmerke.

Anonymous poster hash: 9b247...428

Skrevet

Jeg har hatt blåmerker som har vært synlig i noen mnd. etter fotballkamper og slikt, men det er bare på spesielle punkter på kroppen, som hofte. Altså der man kan slå seg skikkelig, og kjenne det er vondt i mange mnd. Men er du bekymret, så undersøk det :-)

Skrevet

Min hadde også et blåmerke ganske lenge fordi ene foten hennes hang fast i dynetrekket da jeg trøtt i hui og hast skulle løfte henne ut av sengen og da landet hun helt feil stakkars :((. Men jeg tror det var borte etter en to- tre uker.

Anonymous poster hash: 236b4...a1d

Annonse

Skrevet

Ja, visse steder kan slike blåmerker sitte mye lengre i. Jeg hadde feks merker i flere måneder etter et brudd i foten.

På overarm, rygg, hofte og rumpe hadde jeg merker et par måneder etter fall i trappen.

Skrevet

Blåflekk? Hun falt på maling, blekk? Hvordan får man en blåflekk? 👼

Anonymous poster hash: f551f...73e

Her hvor jeg bor sier man blåflekk og ikke blåmerker. Hadde det vært snakk om maling hadde man sagt en blå flekk.

Anonymous poster hash: 179e1...006

Skrevet

Jeg har hatt en.i et halvt år:)

Anonymous poster hash: e53b1...db6

Skrevet

Ikke direkte en blåflekk men..

Minsten på 3 falt på en stol i badeland, og har enda rødt merke på haka. Dette var i starten av januar! 

Ble sårkake, men ikke noe dype kutt. Synes det er litt merkelig. Andre sår/blåflekker forsvinner som vanlig.

Anonymous poster hash: 441d3...8e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...