Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #1 Del Skrevet 26. mars 2014 Har til nå lagt henne samtidig som meg. Men når burde jeg begynne å legge henne til "normal" tid? Hun våkner stort sett en gang i løpet av natten for mat. Anonymous poster hash: 3898a...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 26. mars 2014 #2 Del Skrevet 26. mars 2014 Når ho byrjar å bli trøtt før. Eg byrja å legge tidlegare då eg etterkvart måtte vekke babyen for kveldsstell, det var vel ved 6 veker med eldste og 2 mnd med yngste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 26. mars 2014 #3 Del Skrevet 26. mars 2014 Vår tass på 6 uker begynte vi å legge i 19-tiden da han var 4 uker. Det er så deilig å ha voksentid! Han spiser i 24-tiden, 3-tiden og 6-tiden. Kan forøvrig ligge i senga vår sammen med meg hele dagen og bare amme og sove. Behagelig type Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr3_i_magen Skrevet 27. mars 2014 #4 Del Skrevet 27. mars 2014 Vi har alltid trappet gradvis ned. Begynt sammen med oss, så 21, så 20.30, så 20, så 19.30. 19.30 har vi så holdt til ca 7 år. Med hun som nå er 8 mnd har vi kommet til 20, men det kommer jo veldig an på når morgenen begynner vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest usababy Skrevet 27. mars 2014 #5 Del Skrevet 27. mars 2014 Vi begynte å legge dem i 19tiden fra de var ca 4-6 uker, husker ikke nøyaktig. Da begynte de å sove lengre om natten, samt at de måtte vekkes for kveldsstell før vi la oss. Da var det like greit å begynne med leggetid tidligere. Nå har vi siden det hatt kveld fra 19-19.30tiden, og det er blitt en ny hverdag med godt innarbeidede rutiner faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novemberdama Skrevet 27. mars 2014 #6 Del Skrevet 27. mars 2014 Her legger ikke frøkna seg før ca. 22, men det er fordi jeg er B-menneske og elsker å sove lenge om morgenen. Hun sover i 12 timer i strekk, uten å få mat, og har gjort det siden hun var ca. 6 uker (er 4 måneder nå.) Etterhvert vil jeg nok legge henne tidligere, men akkurat nå syntes jeg det er deilig å ha denne rytmen, regner med at om jeg legger henne kl. 19 så vil hun våkne kl. 07 og det er litt i tidligste laget for meg. Hun sover jo en del tidligere på kvelden allikevel, så får nok av "voksentid" selv om hun får siste måltid kl. 21.30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limm82 Skrevet 28. mars 2014 #7 Del Skrevet 28. mars 2014 Vil bare si en ting: dere er bare så heldige!! At en baby sover hele natten fra kl 22 må jo bare være helt fantastisk når den bare er 6 uker! For å svare på spørsmålet, er babyen trøtt før kan du legge den før. Ellers ville jeg ikke brydd meg, du er veldig heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå