Gå til innhold

ferie rundt stavern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å ta med 1 åringen min( blir 1 i sommer) til stavern. Er det noe spesielt for så små barn. Leste nå om foldevik, er en slags familiepark med dyr. Noen som har vært der?

Tenker vi skal ligge i telt enten ved Anvikstranda eller kjærstranda. Men er det ikke en camping til i nærheten av disse?

Anonymous poster hash: a3dcd...da2

Skrevet

Mange campingplassen i området. Jeg kjenner til denne. Ikke overnattet der selv, men ferierer i nærheten. Flott strand. http://www.oddanesand.no

Anonymous poster hash: 69a4d...14a

Skrevet

Hei, Stavern og området rundt er veldig fint på sommeren. :) Det er mange langgrunne strender der som passer for små barn.

Foldvik familiepark (http://foldvik.no) er fint for små barn. Det er ikke så mange aktiviteter der (altså ikke berg- og dalbaner o.l.), men det er masse dyr de kan se på (og de fleste dyrene kan man gå inn og "hilse på" også), og de har et lite tog for de minste og aktiviteter som å hoppe i høyet og kjøre traktor og slikt.

Familien min har hytte i nærheten, så jeg kjenner ikke til overnattingsfasilitetene, men Oddane Sand som er nevnt over her er et fint fint. Omlidsstranda (ved Helgeroa) er også fint, dit drar vi ofte for å bade om sommeren.

Anonymous poster hash: 78af8...a83
Skrevet

Både Anvik, Stolpestad og Kjærstranda er fine campingplasser med fine/ rene dusjer og toaletter ( noe som er viktig for meg hvertfall.)

Skrevet

Vi har fast plass på kjærstranda å kan virkelig anbefale plassen, det ligger mange plasser på rad og rekke bortover så man kan bare velge å vrake:) alle plassene er vel egentlig like barnevennlige og de har fine sanitærannlegg, men kjærstranda har en liten butikk, "gatekjøkken" og levende underholdning en gang i uka. De har også den beste stranda får små barn. De har også hvis ikke jeg tar feil den billigste døgnleien...

Anonymous poster hash: ad625...baa

Skrevet

Takk for fine tips!

Var mye på stavern da jeg var liten. Lå på anvikstranda. Skal ligge i telt. Ny opplevelse med 1 åring.

Ang. Foldevik så var det dyrene som trekker meg, siden han kun er 1 år så er det ikke så viktig med berg og dalbaner og andre lignende aktiviteter:-)

Da skal jeg bestille meg campingkort og planlegge ferien vår :-)

Anonymous poster hash: a3dcd...da2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...