F*PCO Skrevet 26. mars 2014 #1 Del Skrevet 26. mars 2014 Noen erfarne som vet hvordan legen avgjør om en skal ha ivf med eller uten nedregulering? Jeg er ny og grønn her. Vi har akkurat hatt stimulering og inseminasjon, men optimismen er fraværende siden jeg hadde stikninger på den siden hvor jeg hadde moden follikkel kvelden før, og follikkelen var borte når jeg fikk inseminasjon. Suksessraten er jo ikke veldig bra på et optimalt forsøk heller. Har så lyst å komme igang på neste syklus, men da må jeg ha langt regime for å omgå påsken. Fertilitetslegen godtar meg kanskje ikke for ivf heller, før jeg har fått behandling for noe annet. Da er jeg redd jeg får utsettelse på kanskje 1/2 år eller mer. Det er mye når en er 36 og helst vil ha 2 barn:-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144130413-kort-eller-langt-regime/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 27. mars 2014 #2 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg tenker at legen ville sagt no om de mente det ikke ville funke m inseminasjonen og follikelen forsvinner ikke etter el men den brister så det ser de, så jeg tror det fremdeles er sjanse her . Hvis legen ønsker full kontroll på stimuleringen eller om man har endometriose får man gjerne spray. De pleier å bruke spray i det offentlige. Forstår frustrasjonen din, vil også ha to barn og blir 35 iår, har ingen og er på 4 ivf forsøket. Det er jo mulig å gå privat, der er det ingen ventetid og de godtar deg kanskje selvom du ikke har gjort denne behandlingen du snakker om?? Håper det går veien denne gangen da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144130413-kort-eller-langt-regime/#findComment-146241353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
F*PCO Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mars 2014 Legen så at jeg hadde hatt EL, men selvfølgelig ikke nøyaktig når det var. Jeg hadde stikninger på venstre side ca. 13 timer før undersøkelsen. Hvis det stemmer er egget kanskje ikke befruktningsdyktig lengre. Uansett tjente privatklinikken 5000 på behandlingen og kateteret med "prøven" lå allerede ved siden av meg da han gjorde ultralyden. Legen virket ikke fornøyd heller, men det var aldri snakk om å avbryte. Uansett hadde vi hatt sex dagen før EL, så det er håp helt til TR;-) Vi er bare på privatklinikk, har ikke vært offentlig, og jeg bor i kort avstand til klinikken. Det blir urimelig vanskelig å bytte over til annen privat med mye reisevei, og annen klinikk vil kanskje også anbefale operasjon før forsøk. Jeg kommer bare til å bli helt tullete frustrert av å vente, er så redd for at firsinkelsen skal hindre meg i å bli mor... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144130413-kort-eller-langt-regime/#findComment-146243310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå