Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da noen av dagmamma barna mine begynner i barnehage til høsten, så har jeg ledige plasser her fra august.
Jeg bor i et stort hus på en gård (uten gårdsdyr) med flotte utemuligheter uten trafikk. Jeg er en dame på 36 år og har selv en datter som nå er 15 mnd.
Noe av det jeg syns er viktig når barna er hos meg er mye lek og aktivitet, lek som inneholder læring som for eksempel farger, former, navn på dyr etc. Vi er ute hver dag (så langt det ikke er minus 30 og snøstorm). På sommeren er vi ute det meste av dagen og har vannleker, dyrker i kjøkkenhagen, går på skogsturer etc. På vinteren leker vi i snøen, aker, lager snømenn etc. Vi synger mye og hører på musikk og danser og spiller div. instrumenter vi gjerne har laget selv. Barna får brød eller grøt til frokost og lunsj, et snacks måltid (ofte rosiner), et fruktmåltid og yoghurt før de drar hjem så de holder ut til middag.
Jeg har katter, alle er veldig godt vant med barn og tåler det meste av typisk behandling fra barn.
Ta gjerne kontakt per mail eller tlf hvis du ønsker mer informasjon eller ønsker å komme på et uforpliktende besøk.

tlf. 909 91 281

mail: [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144130374-ledig-dagmamma-p%C3%A5-gran-jaren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...