Gå til innhold

uke 15 og hyppige kynnere allerede

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 14+5 nå og har de siste dagene hatt hyppige kynnere på kcelden, synes det var litt tidlig å få dette. med førstemann hadde jeg kynnere fra uke 18 og utover og kunne ha de i 1-3 timer av og på hele kvelden. bare litt redd for at denne gangen kan det bli tidlig fødsel pga de blir kraftigere og kraftigere utover svangerskapet hvis det er likt det første..

noen som har tidligere erfaring med dette?? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med første fikk jeg kynnere i uke 21, og jeg hadde ca 20 om dagen. Hun ble født i uke 36, med nr 2 kom de allerede i uke 13-14 og mot sluttet var det oppi ca 40 om dagen. Når jeg satt på jobb, fikk jeg en stort sett hvert kvarter. Gutten kom 3 dager før termin. Så ingen samanheng med kynnere og fødsel her iallefall.

Skrevet

Forsøk å ta magnesium.

Jeg hadde hadde i utgangspunktet ikke så veldig stor tro på det da jeg leste det, men tenkte at det ikke skadet å gi det et forsøk siden det var mange leger som anbefalte det.

Hos meg merket jeg overraskende at kynnerene omtrent forsvant etter en liten stund.

Der jeg tidligere sikkert hadde rundt tretti kynnere om dagen, har jeg nå i underkant av fem.

Jeg tar kalsiumtabletter i tillegg.

Skrevet

Thie, jeg har akkurat det samme som det. Begynte for noen dager siden og merket det utover kvelden spesielt. Har hørt det er ganske vanlig med kynnere tidligere når med nr to og tre ( osv ) tror det har lit sammenheng om man faktisk føder tidlig. Krysser fingrene for det ihvertfall :) hvordan er formen ellers?

Skrevet

Thie, jeg har akkurat det samme som det. Begynte for noen dager siden og merket det utover kvelden spesielt. Har hørt det er ganske vanlig med kynnere tidligere når med nr to og tre ( osv ) tror det har lit sammenheng om man faktisk føder tidlig. Krysser fingrene for det ihvertfall :) hvordan er formen ellers?

ja, kanskje det...

her er formen bra altså men får visst fort kynnere föler jeg.. Skal vel snart til legen for kontroll. Så får spörre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...