Mamma til Em. Skrevet 30. april 2014 #776 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har ei jente på 20 mnd <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melis84 Skrevet 30. april 2014 #777 Del Skrevet 30. april 2014 6+3 idag å ifølge min utregning har jeg termin på lille julaften.. Har to jenter fra før på 5 og 9. Selv om man har to er det mye man glemmer. Lurer b.la på når det er vanlig å ringe til legen for å få første kontrolltime? Når fikk dere første time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslo82 Skrevet 30. april 2014 #778 Del Skrevet 30. april 2014 Da melder jeg meg inn her har menstermin den 21 des, men er ganske sikker på når unnfangelse var så jeg har skrevet meg opp på 19 desember har ennå ikke vært hos legen, skal den 12 mai.. Har ei datter på 3 år og føler på meg at denne gangen blir det en gutt. Er veldig kvalm og stuptrøtt for tida, kan ikke huske jeg var kvalm sist. Håper det gir seg snart! Får jo ikke gjort noe fornuftig om dagen.. Uansett, glad for å være her 1. 2. Apex, Madde86 3. 4. Mamma-til-Emma. 5. 6. Babyklar, Bare blåbær 7. 8. Julie10 9. Corneliuss 10. Susanne94 11. Goodiegoodie:) 12. Perler 13. bleach, Hannasbananas 14. Lykkelita=), Juli11+Des14 15. Mollabell, Lillaura 16. MinStørsteDrømBlirSann?, Løvinne30 17. 18. Mayken, ønskersårtenspire, Stinemth 19. puselurka, Oslo82 20.Alenemamma_, Optimist78, granatepler 21. Capricorn82, Mamma til Em. 22. Gutt10 23. Gravid-Hanne<3 24. frøken01 25. Sienna85 26. 27. 28. 29. HoneyBooBoo 30. FrkFreidig 31. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 30. april 2014 #779 Del Skrevet 30. april 2014 1. 2. Apex, Madde86 3. 4. Mamma-til-Emma. 5. 6. Babyklar, Bare blåbær 7. 8. Julie10 9. Corneliuss 10. Susanne94 11. Goodiegoodie:) 12. Perler 13. bleach, Hannasbananas 14. Lykkelita=), Juli11+Des14 15. Mollabell, Lillaura 16. MinStørsteDrømBlirSann?, Løvinne30 17. 18. Mayken, ønskersårtenspire, Stinemth 19. puselurka, Oslo82 20.Alenemamma_, Optimist78, granatepler 21. Capricorn82, Mamma til Em. 22. Gutt10 23. Gravid-Hanne<3, Melis84 24. frøken01 25. Sienna85 26. 27. 28. 29. HoneyBooBoo 30. FrkFreidig 31. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 30. april 2014 #780 Del Skrevet 30. april 2014 Velkommen Melis84 og Oslo82 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cooper Skrevet 1. mai 2014 #781 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei, da melder jeg meg inn her også. Har smuglest og fulgt med dere andre en liten stund allerede... Jeg er gravid for første gang, etter fire år med prøving og to runder med prøverørsforsøk. Og da jeg var på ultralyd i dag så jeg to små hjerter som banket hver for seg! Vi visste det kanskje ble to, for vi hadde bedt om å få to embryo satt inn siden vi har et fersk og to fryseforsøk bak oss allerede. Termin 20. desember, men de kommer vel kanskje litt før. Og siden den ene gjemte seg bak den andre, og så mindre ut, skal vi tilbake til ny ultralyd om to uker. Spiser forresten hele tiden, for å holde kvalmen i sjakk. Da er det ikke mye gøy med forstoppelse i tillegg... Men, med fire år bak meg hvor jeg har ønsket meg akkurat dette, så skal jeg ikke klage! (I alle fall ikke så mye...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselurka Skrevet 1. mai 2014 #782 Del Skrevet 1. mai 2014 Hei, da melder jeg meg inn her også. Har smuglest og fulgt med dere andre en liten stund allerede... Jeg er gravid for første gang, etter fire år med prøving og to runder med prøverørsforsøk. Og da jeg var på ultralyd i dag så jeg to små hjerter som banket hver for seg! Vi visste det kanskje ble to, for vi hadde bedt om å få to embryo satt inn siden vi har et fersk og to fryseforsøk bak oss allerede. Termin 20. desember, men de kommer vel kanskje litt før. Og siden den ene gjemte seg bak den andre, og så mindre ut, skal vi tilbake til ny ultralyd om to uker. Spiser forresten hele tiden, for å holde kvalmen i sjakk. Da er det ikke mye gøy med forstoppelse i tillegg... Men, med fire år bak meg hvor jeg har ønsket meg akkurat dette, så skal jeg ikke klage! (I alle fall ikke så mye...) Gratulerer så mye, Cooper!! og så hyggelig å høre at du har to små herligheter i magen din.. Selv har jeg termin 19. desember, så da er vi vel ca like langt på vei?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. mai 2014 #783 Del Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer cooper Vi er flere IVF'er. Velkommen hit og gratulerer så mye Veldig spennende med 2 små i magen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-til-Emma Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #784 Del Skrevet 1. mai 2014 Så spennende med 2!! Ønsket at de satte inn to på meg også, men siden det var mitt første forsøk så ville de ikke. Ønsket meg så tvillinger, men ble en herlighet på oss da! gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 1. mai 2014 #785 Del Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med 2 cooper og velkommen hit :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cooper Skrevet 1. mai 2014 #786 Del Skrevet 1. mai 2014 Tusen takk! Det blir spennende med to (hvis begge klarer seg da, legen var litt usikker på den minste...). Men jeg har kanskje ikke helt tenkt gjennom hvor mye stress det kommer til å bli de første månedene, ba om å få to satt inn så vi skulle doble sjansene for å bli gravid. Heldigvis er jeg ikke dobbel så kvalm, bare sånn rundt gjennomsnittet. Synes synd på de av dere som blir sykemeldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melis84 Skrevet 1. mai 2014 #787 Del Skrevet 1. mai 2014 Takk Sienna85 !) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli11+Des14 Skrevet 1. mai 2014 #788 Del Skrevet 1. mai 2014 Mulig jeg bryter rett inn i en annen "diskusjon" her nå.. Men jeg bare lurer - hvor mange uker + dager rekner dere for å finne termin? Det er vel litt forskjellig fra by til by har jeg forstått. Her i Trondheim er det 40+3.. Når jeg har brukt terminkalkulator på nett så har jeg fått termin 14. desember. På tidlig UL antok de at jeg var en dag lengre på vei, dvs termin 13. desember. Mens legen min fant 16. desember med det hjulet sitt.. Og da antar jeg at han har 40+3, mens kalkulatoren på nett har bare 40 uker? Eller? Totalt uvesentlig egentlig. Termindatoen er jo bare ca uansett. Men sist gang fødte jeg på OUL -termin - så er litt nysgjerrig likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VE-G Skrevet 2. mai 2014 #789 Del Skrevet 2. mai 2014 40+3. Er det legen og sykehuset bruker. På gravidappene er det noen som regner 40, noen 40+2 og noen 40+3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #790 Del Skrevet 2. mai 2014 I Trondheim, nord og Bergen bruker sykehusene 40+3, i Oslo og Akershus er det 40 +2 som gjelder. Dette påvirker da også antall uker/dager appen viser. De fleste apper kan man regulerer lengden, men ikke på alle. Anonymous poster hash: 4914c...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 2. mai 2014 #791 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg forholder meg til UL termin, selv om jeg vet hvilken dag hanky-panky ga resultater. Det er jo uansett bare ca dato - fire ukers vindu for normal forventa nedkomst så lenge det ikke er snakk om overtid.. Der ville jeg nok kanskje vært mer konservativ i frykt for at noe kunne gå galt på de siste dagene.. Men, når det er sagt, så flytta legen termin min til 30/11 på tidlig UL og jeg er jo ikke noen Novemberdame så jeg velger å henge med dere jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 2. mai 2014 #792 Del Skrevet 2. mai 2014 Vært på ultralyd i dag 6+4. Der var det en liten spire på 0,7 cm og hjerteslag på 115 i minuttet :-) både jeg og vordende far ble veldig lettet! Utrolig god start på helgen :-) tenkte å be fastlegen om en henvisning til ultralyd igjen rundt uke 12. Føler dette kanskje skal gå bra denne gangen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 2. mai 2014 #793 Del Skrevet 2. mai 2014 Gratulerer Sienna, denne gangen går det bra vet du:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 2. mai 2014 #794 Del Skrevet 2. mai 2014 Gratulerer så mye Sienna. Dette skal gå bra. Finnes ikke en bedre start på helgen! Selv er jeg 8 uker i morgen, og går inn i uke 9. Hatt 2 uker med ferie og masse hvile som jeg absolutt ikke kan klage på og bare har nytet. Eneste problemet er at jeg er så utmattet og sover sykt dårlig, og klarer bare være borte et par timer før jeg må hjem å slappe av litt. Dette er noe jeg er veeeeeldig spent på hvordan vil bli når jeg begynner å jobbe på mandag. Selv gleder jeg meg masse til å gå på jobb, og håper dette går supert. (Noen ganger føler jeg at det hadde vært bittelitt lettere å sitte på et kontor eller noe annet enn å jobbe i barnehage akkurat nå) Men elsker jobben min Utenom det sitter jeg å drømmer om tiden fremover og gleeeeder meg til man kan begynne å shoppe litt og gjøre ting klart. Mye har jeg bestemt meg for allerede, eller visst hva jeg har ønsket meg så klarer ikke la være å titte litt på nett. Noen andre som tenker sånn? Eller vet hva slags vogn f.eks man vil ha? Selv skal jeg ha: Emmaljunga 2014 Mondial Duo Combi Vanilla Leatherette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselurka Skrevet 2. mai 2014 #795 Del Skrevet 2. mai 2014 Gratulerer så mye Sienna85! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 2. mai 2014 #796 Del Skrevet 2. mai 2014 Corneliuss; Tenker veldig på deg i dag, hvordan går det? Sienna; Er bare nydelig med sånne gode opplevelser!! Nyt den gode starten på helga! MinStørsteDrømBlirSann; Har ikke tenkt så mye på vogn enda, for min del tenker jeg at jeg venter til rundt oul før jeg planlegger sånt - men er ikke fremmed for å kjøpe brukt eller arve hvis jeg får tak i noe som er pent brukt. Det jeg derimot stadig titter på, er oppskrifter til pledd og vogntepper.. vanskelig å bestemme seg for bare ett, så det kan fort hende at vår lille venn får litt å velge mellom!! Tidlig hjemme fra jobb i dag. Supertrøtt. Helga skal brukes til eksamenslesning og avslapping. Synes jeg stadig kjenner "noe" i/ved livmoren, er vel sånn at det vokser og strekker på seg der inne nå. Er ikke direkte vondt, mer sånn ubehagelig. Jaja, noe skal det være selv om formen er grei! God helg snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddis_ Skrevet 2. mai 2014 #797 Del Skrevet 2. mai 2014 Så gøy Sienna! Fin start på helga! i dag har jeg fått bestilt med ultralyd time,2 uker til.. Håper tiden går fort fram til da! Apex: Kjenner selv veldig mye stikkning i livmora,men dette er vel ganske normalt er det ikke det? Er ikke direkte vondt her heller,bare litt ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 2. mai 2014 #798 Del Skrevet 2. mai 2014 Apex: Nei, har kanskje noe med at jeg jobber i barnehage og har visst i flere år hva jeg ville ha. Hehehe fargen er også noe som passer både gutt og jente. Veldig greit å kjøpe ting som er brukt også, kommer kanskje til å kjøpe noen brukte ting. Men akkurat nå føler jeg bare at dette er et stort mirakel etter så mange år og at jeg vil ha en del nye ting Madde86: Tror dette er veldig normalt. Jeg har litt stikking og veldig sterke strekk smerter i magen som er ekstremt ubehagelig. Dette fikk jeg beskjed om at bare var livmora som vokste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinas79 Skrevet 2. mai 2014 #799 Del Skrevet 2. mai 2014 Ny og uerfaren på forumet termin 3 desember.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 2. mai 2014 #800 Del Skrevet 2. mai 2014 Gratulerer og velkommen inn i desember gruppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå