Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**

Anbefalte innlegg

Vært på ultralyd. Der var det ingenting å se som forventet. Har sluttet å blø også så det gikk jo utrolig fort. Han sa at det var ingenting å se i livmor som skulle gjøre at jeg mistet, alt var så fint og flott atte. Bare å prøve igjen! Han sa at siden jeg hadde et barn vsr sjansen svært god for at jeg skulle klare det en gang til. Systemet var allerede i gang igjen. Så det har nok gått til grunne veldig tidlig. 

Fortsetter under...

Åååå, høres absolutt nydelig ut - Juli11+Des14, håper selv på gode nyheter når onsdagen kommer. Ulidelig spennende, er så redd for dårlige nyheter at jeg blir kjempeglad når kvalmen stikker innom på besøk!

Tar meg en rolig dag på jobb, trekker meg litt tilbake så jeg slipper røyk som siver inn vinduer når det luftes..

Har selv ikke oppfatninga av at det er så voldsomt ille med innvendig UL, det er bare noe som "må" gjøres, i likhet med tannlegebesøk - men nå som jeg vil være 9 + noe tror jeg det blir utvendig. Håper sambo får en god opplevelse nå, det blir hans aller første UL med et foster som nå er til å kjenne igjen som et lite menneskefrø. :)

Ha en fin dag!! :)

Endret av Apex

Krumelur; så godt å få bekreftet at det ikke er noe galt med deg!! ♥ Er så trist at vi må gjennomgå sånt før spiren med livsvilje endelig slår seg ned, men dere har fått bekreftet at dere KAN! :) Det er ikke småtterier bare det. Sender deg en god klem, og ønsker deg kjempemasse lykke til! ♥

Innvendig ultralyd denne gangen kan ikke sammenlignes med den i forrige svangerskap!

Så det var absolutt ikke noe å grue seg til (var faktisk eklere med utvendig :P )

Man blir kanskje litt herdet etter fødsel? Jeg synes det var helt krise i første svangerskap, ekkelt med nr 2 og nå bryr jeg meg ikke... He he.

Jeg ligger hjemme i sengen og forsøker å ta det med ro. Litt selskapssyk til en ny kvalmebølge kommer over meg. Skulle gjerne ha spolt frem litt ja... 😉

Hei jenter! Som dette går opp og ned... I dag eller i går har jeg ikke hatt et eneste symptom. Føler meg helt som før og skal til og med snart på trening. Skjønner ingenting jeg! :laugh: 

Rart med symptomer som går så opp og ned....

Velkommen i gruppen, dere siste! :tommelopp: 

Annonse

Bra du fikk sjekket ut med en ultralyd i dag Krumelur! Bare til å prøve igjen om man føler seg klar for det :-) satser på at det ikke tar 6 mnd nå, men kanskje allerede om noen uker? ;-)

Tror det er vanlig at symptomer kommer og går gravid-hanne, du får nyte det så lenge det varer ;-)

I dag har jeg hørt hjertelyd med doppler! <3

Hadde angelsound liggende fra forrige svangerskap, i dag klarte jeg ikke å dy meg, hørte en herlig jevn lyd, akkurat som forrige gang. :) :) :)

Har også bestilt time til tidlig ultralyd, skal dit den 14.mai da jeg antar jeg er rundt uke 12. Skal bli godt å få en termindato å forholde seg til - og spennende å høre om det blir november eller desemberbaby! :)

Kvalmen har gitt seg litt hos meg, så det var godt å høre hjertelyden.

Der jeg var på UL idag, sa hun at man bare kunne se på hjertelyden enda, fordi det var noe med energien fra doppleren som ikke var bra? Stemmer det? Eller ble jeg bare snytt for å høre hjertelyden? :P "Det gjør man ikke før i uke 12" sa hun til meg..

Annonse

Veldig enig med dere andre,tiden går veldig sent.. Tenkte å bestille time til ultralyd når jeg er rundt 12uker på vei,og det er jo rundt 18-19mai. Ser mange av dere andre allerede har vært på,frister veldig selv. Men prøver å holde meg. Hehe :) Håper alt står bra til med lille spiren :)

Helt enig her også. Til å bli gal av!! Hehe :) Endelig tidlig ul i morgen, krysser fingrene for et bankende hjerte !!

Så spennende! :) hvor langt er du på vei nå?

Takk :D jeg er 7+3 i morgen. Så håper å se noe på skjermen der. Er vel vanlig å være skeptisk. Tror vel ikke på det før barnet er i armene mine 😂 og du?

Helt enig her også. Til å bli gal av!! Hehe :) Endelig tidlig ul i morgen, krysser fingrene for et bankende hjerte !!

Takk :D jeg er 7+3 i morgen. Så håper å se noe på skjermen der. Er vel vanlig å være skeptisk. Tror vel ikke på det før barnet er i armene mine og du?

Det er nok det.. Jeg er 6+5 i dag, og jeg fikk både se og høre et bankende hjerte når vi var på UL på lørdag! Så det var stas.. :) masse lykke til i morgen da!

Urgh...synes ukene går seeeint.

Men nå ser det i hvertfall ut til at jeg blir skrevet ut fra sykehuset i morgen.

Får med meg kvalmestillende og et opplegg med dagbehandling og oppvæsking 2-3 ganger i uken, regner med dagene går litt fortere når man har noe å fylle dem med.

Kjenner jeg både gleder og gruer meg til i morgen. dagen i dag har vært så fin, kvalmemessig, matlysten er tilbake nå som jeg slipper å ordne og lage maten selv. Også kjenner jeg at det er en nedtur å måtte ta medisiner nå som jeg er gravid for å klare å overleve.

Mye man skal bekymre seg for:(

BeBoo, når har du termin? Så kan jeg føre deg også opp på listen :-)

Har termin 22.des :) Og dette er nesten ikke pent å si, men jeg håper nesten på at jeg går et par uker over. Slik at vi kanskje kan være så heldige å få bhageplass :P Er jo ikke såå moro å ha bursdag 22.des, også kommer julaften og hele den sulamitten.. 

Jaja, den tid den sorg.. 

Takk :D jeg er 7+3 i morgen. Så håper å se noe på skjermen der. Er vel vanlig å være skeptisk. Tror vel ikke på det før barnet er i armene mine og du?
Det er nok det.. Jeg er 6+5 i dag, og jeg fikk både se og høre et bankende hjerte når vi var på UL på lørdag! Så det var stas.. :) masse lykke til i morgen da!

Oi, så bra. Kjempe morro å spennende da. Gratulerer så mye da!

Vet ikke om du var på privat? Men jg skal til min vanlig gyn nå så forventer bare en enkel innvendig ul med bilde på skjermen og forhåpentligvis et hjerte som blinker på skjermen :) tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...