Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**

Anbefalte innlegg

Har så lyst på en ferietur så fort denne uggenheten er over. Ikke morgenkvalm eller dagskvalm, men kveldskvalm blitt nå.. Usj.. Blir kvalm av sterk parfymelukt og maten vokser i munnen på meg.. Hvis kvalmen går over samme tid som sist så er jeg ferdig om 5-6 uker..

Fortsetter under...

1.

2. Apex, Madde86

3.

4. Mamma-til-Emma.

5.

6. Babyklar, Bare blåbær

7.

8. Julie10

9. Corneliuss

10. Susanne94

11. Goodiegoodie:)

12. Perler

13. bleach, Hannasbananas

14. Lykkelita=), Juli11+Des14

15. Mollabell, Lillaura

16. MinStørsteDrømBlirSann?, Løvinne30

17.

18. Mayken, ønskersårtenspire, Stinemth

19. Lillemyri, puselurka

20.Alenemamma_, Optimist78, granatepler

21. Capricorn82, Mamma til Em.

22. Gutt10

23. Gravid-Hanne<3

24. frøken01

25. Sienna85

26.

27.

28.

29. HoneyBooBoo

30. FrkFreidig

31. 

Annonse

Var nettopp på besøk hos et vennepar som har en liten gutt på 8 måneder. De begynte jo selvfølgelig å spørre om ikke vi skulle ha barn snart! Og av en eller annen grunn begynte de å snakke om den kinesiske kalenderen :P (vi har ikke fortalt at vi skal ha en liten en)

For de så stemte ikke kalenderen..!

Blir spennende å se hvor mangen den stemmer for :P jeg blir glad uansett, men har hatt mer magefølelse på gutt enn jente! Gleder meg til offisiell UL :P

Måtte ta av seaband armbåndene i sted. Begynte å gjøre vondt på venstre håndledd den der klumpen på armbåndet. Prøve igjen i morgen :-) trøtt, så får finne sengen etterhvert. Må opp kl 05.20 :-/ men heldigvis bare 3 arbeidsdager så er det lang helg :-) natta jenter!!

Ønsker selvfølgelig helst utvendig, men jeg har jo valgt denne UL selv, og jeg vil jo se det som er å se - så godt som mulig! Så jeg må vel bare innfinne meg med at det blir innvendig :P Jeg har litt småangst for sånt! Men forhåpentligvis er det verdt både det, og alle pengene det koster! :D 

Annonse

Gutt:

Mamma til Emma (31, mars)
Alenemamma_ (25, mars) 
Madde86 (28,mars)
Juli11+Des14 (24, mars)
Perler (25,mars)
Mamma til Em (25, mars)
Goodiegoodie:) (18,mars)
MinStørsteDrømBlirSann (24,mars)
Mollabell (34,mars)

Jente:

Sienna85 (29, april)
Puselurka (27, mars) 
Apex (38, mars)
BeBoo (21, april) 

Løvinne30 ( 23 mars ) 

Har mest guttefølelse så blir spennende å se  :fnise: 

Sniker meg inn her jeg! Akkurat innsett at vi klarte det på første forsøk! Er 4+3 i dag, men litt usikker på termin da jeg alltid har hatt korte sykluser. Har en gutt på snart 3 år, og hatt hormonspiral uten mens siden han ble født, så vet ikke om syklusen har endret seg (har bare hatt en mens etter at spiralen ble tatt ut), men satser på ca 30. desember. Skrekkblandet fryd, hadde trodd at det skulle drøye litt å bli gravide :)

God morgen Lobita :) Hvis du er 4+3 i dag, så har du nok termin i Januar. Jeg er 6+0 og har termin 25 desember. Men, for min del må du bare være her med oss hvis du ønsker det :) Kjekt at det klaffet på første forsøket da! :D

Lykke til på UL i dag Juli11+Des14 :)

Fader altså, tror dere ikke jeg fikk en mld om at timen til gyn går ut? Blir kontaktet for ny time! Det er jo ikke bare å ta seg fri fra jobb liksom... Måtte søke permisjon for den timen jeg har i dag. Selvsagt kan vel leger også bli syke.

Bare fjernet meg selv jeg også :)

1.

2. Apex, Madde86

3.

4. Mamma-til-Emma.

5.

6. Babyklar, Bare blåbær

7.

8. Julie10

9. Corneliuss

10. Susanne94

11. Goodiegoodie:)

12. Perler

13. bleach, Hannasbananas

14. Lykkelita=), Juli11+Des14

15. Mollabell, Lillaura

16. MinStørsteDrømBlirSann?, Løvinne30

17.

18. Mayken, ønskersårtenspire, Stinemth

19. puselurka

20.Alenemamma_, Optimist78, granatepler

21. Capricorn82, Mamma til Em.

22. Gutt10

23. Gravid-Hanne<3

24. frøken01

25. Sienna85

26.

27.

28.

29. HoneyBooBoo

30. FrkFreidig

31.

Da har vi vært å hilst på vår lille cashewnøtt på 14 mm :D
Alt så ut som det skulle, og hun mente jeg var 1 dag lengre på vei enn jeg har regnet meg fram til:) Så da blir det kanskje luciababy?  Nå håper jeg bare ukene kan starte å fly avgårde!
Kvalmen har overtatt livet mitt, og i morgen skal jeg til legen å ordne meg sykemelding! Da skal jeg ta livet med ro med good samvittighet i noen dager! :)
Starta forresten med innvendig ultralyd, og avslutta med utvendig. Så ganske godt utvendig også, selv med flesk på magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...