Gå til innhold

Anbefalte innlegg

.. så jeg har avsluttet all prøvingen, leit som det er og ikke få det 3. barnet så orker jeg ikke mer. Er innom engang i blant for å se på oppdateringer fra de jeg har fulgt før og det er nesten rart for de bla gravide, fødte, borte en stund, kom tilbake som prøvere, ble gravide og fødte og sånn har det vært...i noe som føles som en evighet  :sukk:  :rolleyes:

Til dere andre slitere som jeg har fulgt; jeg ønsker dere alt godt og at dere får dette etterlengtede barnet, unner dere det av hele mitt hjerte!   :hjerter_rundt:  :wub:

Klem til alle fra en gammel og sliten Athina   :balltre:  :strix:

Fortsetter under...

Kjære Athina :hjerte: du er ikke gammel, det er bare eggene dine som har gått litt ut på dato! Dessverre fornyer de seg ikke slik som andre celler i kroppen :(

Tenker vi også legger nr tre på hylla til høsten om det ikke har skjedd noe til da. På en måte tenker jeg det skal bli utrolig deilig å fokusere på andre ting. :D

Klem til deg :wub:

• 3 uker senere...

Kjære Athina :hjerte: du er ikke gammel, det er bare eggene dine som har gått litt ut på dato! Dessverre fornyer de seg ikke slik som andre celler i kroppen :(

Tenker vi også legger nr tre på hylla til høsten om det ikke har skjedd noe til da. På en måte tenker jeg det skal bli utrolig deilig å fokusere på andre ting. :D

Klem til deg :wub:

Ja de er nok gått ut på dato, og jeg vet jo det i og for seg med en lav AMH som var feil til å begynne med så er vel egentlig innen normal fertil etter den siste. Men det legger jeg ikke noe i, 5 år med klaff på el er nok av skuffelser så man må på ett tidspunkt si 'nok er nok' :) 

Håper du får den siste babyen din, og at du slipper å ta denne avgjørelsen, og jeg krysser alt jeg har for deg og håper så inderlig at det klaffer snart for dere  :wub:

Go'klem  :klem:

♡♥♡♥ Beundrer styrken deres damer. Utrolige frustrerende å leve sånn. Ønsker dere alt godt i fremtiden, og kanskje det blir en spire. Kanskje ikke. Ingen kan ta fra dere at dere virkelig har prøvd♡♥

Takk for det :) Ja prøvd har vi virkelig, og det er gøy å se at det klaffer for andre her inne på forumet selv om jeg sjelden er her inne :)

Håper du får spiren din snart  :Nikke: :)

Annonse

Det er nok en prosess for oss alle sammen.

Men først må en for egen del være sikker på at alt er prøvd ut . ;)

Legger selv prøvingen på hylla etter sommeren . Tre år er nok for oss.

Lykke til med alt Athina , livet er full av små gleder . ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...