Gå til innhold

Ine Michelle- men mannen liker det ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må bare overbevise han.. for Ine Michelle var så utrolig mye finere og mer unikt enn Julie og Maja - mener nå jeg! ;) hehe

Hvorfor vil han ha et navn som absolutt alle har da?

Jeg personlig foretrekker å styre unna topp 10 lista av den grunn at man slipper å ha samme navn som 2-3 andre i klassen.

Ellers er det jo fort at man ikke blir Julie lenger, men Julie B., Julie G. og Julie M.

Evt om dere skulle velge å gå for disse "vanlige" navnene så ville jeg kanskje ha valgt å hatt 2 fornavn (selv om man ikke nødvendigvis bruker begge i dagligtale), og at navn nr 2 kanskje var litt mer fancy?

Kompromiss:

Julie Michelle?

Maja Michelle?

Endret av Aquali

Jeg går inn for vetorett når det dreier seg om å velge navn. Begge bør ha det. Sier den ene nei er det bare å akseptere det. Det er viktig at begge foreldrer liker navnet barnet får. Ingen av ungene fikk mine første favorittnavn - ikke mannens heller egentlig. (Jeg er superfornøyd med navnene deres i dag!) Men når man så leter videre så finner man etter hvert en ny favoritt.

Forsøk å finne navn du liker som du tror vil passe med hans navnesmak.

La ham forsøke å finne navn han liker som han tror vil passe med din navnesmak.

Lag lister for Ja-navn, Kanskje-navn og Nei-navn og begrunn. På den måten lærer dere hverandres navnesmak å kjenne og dere får etter hvert en felles liste med navn begge liker.

Lykke til. Det kan være en lang prosess å finne det rette navnet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...