Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 hei, jeg lurer på hva og hvordan dere trener under graviditeten? har store planer om å holde meg aktiv, men er usikker på hva som er ok å trene og ikke.. Anonymous poster hash: 9ed44...c02
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Sykler på ergosykkel mens jeg ser på tv og går lange turer. Trener ikke mere enn det. Anonymous poster hash: b9a53...c83
Fillibobba Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 Har en egen treningstråd lenger ned:-) Jeg trener alt forløpig og er i uke 21. Eller jeg har kuttet ut chins alene, må ha samboern til å holde bena mine for å minske "buktrykket". Magen vil automatisk hindre noen øvelser etterhvert. Man skal heller ikke kjøre øvelser som benkpress og knebøy når det blir ubehagelig. Generelt råd er lavere vekt og heller flere repetisjoner. Mage trenger ikke lenger være hovedfokus:-) Og man skal ikke sette nye rekorder nå som vi bærer på en liten skatt, men heller vedlikeholde:) Men det er jo ganske logisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå