Gå til innhold

Bæsjer i trusa!?!?!

mammatil2dull

Anbefalte innlegg

Har liten jente som sliter med å rekke på do... Må minne på og prøver å få henne til å sitte leenge på do...Som regel får hun det til.

Men det går dårlig i barnehagen! :-( Er bekymret for henne, det er jo flaut for hun!

Noen tips?

Skjønner ikke hvorfor dette skjer! Hun er smart, og liker ikke å ha bæsj i trusa... er ikke forstoppet heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er desverre ikke lett i bhg. Jenta mi har sluttet med bleie og det gikk supert en stund. Så har hun gått tilbake til å bæsje i trusa. Bæsjer aldri i bhg da, men hjemme. Det er vanskelig for henne å rekke do for å tisse i bhg. Så der har hun uhell. Har nesten aldri tisseuhell hjemme, så det er i bhg det er vanskelig.

Bæsjer hun på seg hver dag i bhg da? Kanskje bhg må hjelpe henne med å gå på do oftere, og kanskje oppfordre henne til å sitte lenger på do etter lunsj for eks. Og passe på at hun får sitte i fred og ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går litt opp og ned, men i perioder bæsjer hu på seg hver dag, flere ganger....... Ofte når det kom bæsj i trusa, setter jeg henne på do, så påstår hu at det er "ingen bæsj i rompa". Så  går hun ifa, så er det bæsj i trusa igjen om 5 min!!!!!!! :-( Noen ganger må hun derfor sitte ganske lenge..OG GRÅTE:-( Det er ikke noe gøy, og jeg kan bare ikke begripe hva som er grunn til det.

Vi har til og med innført belønningssystem, der hu får belønning når hun "lager pølsebæsj i doen", det fungerte bra en periode, men har sklidd ut igjen...

Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre..

Snakka med barnehagen for en stund siden, de lova å følge opp, men klarer tydeligvis ikke bestandig det.

Dette er desverre ikke lett i bhg. Jenta mi har sluttet med bleie og det gikk supert en stund. Så har hun gått tilbake til å bæsje i trusa. Bæsjer aldri i bhg da, men hjemme. Det er vanskelig for henne å rekke do for å tisse i bhg. Så der har hun uhell. Har nesten aldri tisseuhell hjemme, så det er i bhg det er vanskelig.

Bæsjer hun på seg hver dag i bhg da? Kanskje bhg må hjelpe henne med å gå på do oftere, og kanskje oppfordre henne til å sitte lenger på do etter lunsj for eks. Og passe på at hun får sitte i fred og ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig at de sliter med det der, jenta mi er veldig flink til å tisse på do men når det gjelder bæsjing så tuller hun fælt. Akkurat som hun ikke greier å gjøre seg ferdig eller vet hvor lenge hun må sitte. Igår var hun på do å bæsjet 5 ganger hvert 5 minutt før hun ble ferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig at de sliter med det der, jenta mi er veldig flink til å tisse på do men når det gjelder bæsjing så tuller hun fælt. Akkurat som hun ikke greier å gjøre seg ferdig eller vet hvor lenge hun må sitte. Igår var hun på do å bæsjet 5 ganger hvert 5 minutt før hun ble ferdig ;)

Ja,men min var ferdig med bleia for nesten 1 år siden! Og sliter med bæsjing ennå... Vet bare ikke hvordan å få henne til å bæsje "ordentlig" hver dag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...