Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde troll sin "bed side crib" med førstefødte. Den var gull! Som en liten sprinkelseng (madrass i standard vuggestr), men den ene siden kan tas ned slik at den kan monteres inntil foreldresengen. Høyden kan justeres slik at den passer akkurat til din seng. Slik kan dere samsove selv om babyen ligger trygt i sin egen seng, og ved nattamming slipper du å stå opp av senga - det er bare å dra babyen over til deg og gi den melk.

På dagtid kan en heise opp den ene langsiden og trille senga inn på et annet rom om man vil (den har hjul).

Var veldig happy med denne, kan brukes til barnet begynner å reise seg opp i senga, da trenger barnet høyere kanter (7 mnd for vår del).

Anonymous poster hash: a226d...cd2

Hadde troll sin "bed side crib" med førstefødte. Den var gull! Som en liten sprinkelseng (madrass i standard vuggestr), men den ene siden kan tas ned slik at den kan monteres inntil foreldresengen. Høyden kan justeres slik at den passer akkurat til din seng. Slik kan dere samsove selv om babyen ligger trygt i sin egen seng, og ved nattamming slipper du å stå opp av senga - det er bare å dra babyen over til deg og gi den melk.

På dagtid kan en heise opp den ene langsiden og trille senga inn på et annet rom om man vil (den har hjul).

Var veldig happy med denne, kan brukes til barnet begynner å reise seg opp i senga, da trenger barnet høyere kanter (7 mnd for vår del).

Jeg fikk ikke sove når første mann sov i en sånn ;) Lager så mange lyder og ruller over hele tiden, nei må nok ha senga mi i fred denne gangen ;) He he. Men hadde jeg hatt bedre sove hjerte, så absolutt!

Var veldig happy med denne, kan brukes til barnet begynner å reise seg opp i senga, da trenger barnet høyere kanter (7 mnd for vår del).Anonymous poster hash: a226d...cd2

Jeg fikk ikke sove når første mann sov i en sånn ;) Lager så mange lyder og ruller over hele tiden, nei må nok ha senga mi i fred denne gangen ;) He he. Men hadde jeg hatt bedre sove hjerte, så absolutt!

hehe, nei man sover veldig lett med nyfødt baby. Min våknet og skulle ammes minst hvert 90. minutt hele natta, så her gjorde det liksom litt liten forskjell. Men ei lita vugge litt lenger unna høres jo også ut som en god løsning!

Vi har kjøpt en babykurv med stativ, så satser på å bruke den som seng den første tiden :) Er jo også praktisk å flytte rundt i huset og mellom etasjer ved behov.

Men tror også mange er fornøyde med bedside-cribs, så er nok en smakssak!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...