Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Skal til legen i morgen og skal bli henvist til ul pga noe som skjedde sist. Vil neste uke og er da i uke 6. Er det mulig å se noe da? Omm det er liv så tidlig? Anonymous poster hash: 41ea0...6b5
Optatium Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Du er såvidt jeg har forstått ikke garantert å høre hjertet så tidlig. Etter IVF får man etter 8 uker, var mer å se da :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Takk for svar. Vil tidligst mulig på ul, men vil jo ikke gå å ikke se noe. Anonymous poster hash: 41ea0...6b5
PrinsesseHengepupp Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Anbefaler deg å vente til 7+0, det er utrolig kjipt å ikke få sett det man ønsker og med litt slingringsmonn kan det være for tidlig å gå i uke 6,selv om hjertet skal ha begynt å slå da. Selv skal jeg 7+2 etter ivf, syntes det ble litt for tidlig, men alternativet var uke 10 pga ferieavvikling, så da får det holde :-p
Sokkedyret Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Jeg var i slutten av uke 8 og da var det mye å se. Da var det både armer og ben og et stort bankende hjerte.
Vips77. Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Hopper inn fra 2 tri. Jeg var på ul når jeg var ( trodde jeg) 7 uker, men ble satt tilbake en uke. Så ikke mye å se, men tross det, ett bankende hjerte og det var betryggende. Men som samtlige over her, hadde jeg nok ventet til tidligst 8 uker! ( Også mtp om du blir satt tilbake..) Da har du mye mer utbytte! Gratulerer med graviditeten💗!
Poteto Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Takk for svar ifølge legen kom eg til å få brev i løpet av uka. Blir ul om ca 2 uker. Da er jeg nesten 8 uker Hi
Løvinna30 Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har jo lest at hjerte begynner å slå i uke 5... Dro på privat ul, betalte 1200 kr for å se en fostersekk!! var 5+4 og regna med å se noe ... På hjemme siden dems sier de at man kan ta tidlig ul fra uke 5. Sendte Mail å spurte om man kunne se liv .... Ingen svar men ble satt opp på en time for å se foster sekk ..... Skuffa! De burde svart meg, de kan dette mye bedre enn meg .. Fått ul time (annet sted) i uke 8 ... Om to uker
Poteto Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Utrolig kjipt da :/ syns de burde svart deg på mail. He4 venter eg i spenning på time! Håper på en før påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå