Viiii Skrevet 24. mars 2014 #1 Del Skrevet 24. mars 2014 Oppdaget at Barnas hus har prismatch på barnevogner og triller. Dvs at finner jeg en lik vogn ett annet sted i Norge eller norsk nettsted som selger akkurat lik barnevogn til lavere pris, vil de matche denne...noen som har brukt denne?? Har funnet ei vogn på nettet som er 1500 kroner lavere enn på barnas hus.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144129984-noen-som-har-testet-ut-barnas-hus-sin-prisgaranti-p%C3%A5-barnevogner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vogndilla Skrevet 28. mars 2014 #2 Del Skrevet 28. mars 2014 Oppdaget at Barnas hus har prismatch på barnevogner og triller. Dvs at finner jeg en lik vogn ett annet sted i Norge eller norsk nettsted som selger akkurat lik barnevogn til lavere pris, vil de matche denne...noen som har brukt denne?? Har funnet ei vogn på nettet som er 1500 kroner lavere enn på barnas hus.... Har ikke prøvd det på barnashus, men på xxl. Funket bra det! Så kjør på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144129984-noen-som-har-testet-ut-barnas-hus-sin-prisgaranti-p%C3%A5-barnevogner/#findComment-146245222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 9. april 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 9. april 2014 Da har jeg testet dette ute og det fungerte..............men måtte første klage selgeren inn til Kundeservice på Facebook (om noen ikke vet, så er det mulig å stille spørsmål via Facebook og de svarer rimelig kjapt) Her ble det diskusjon om prismatchen gjaldt www.vognimport.no . Selgeren holdt på å skremme vannet av meg om hvor stor risiko det var å kjøpe på dette nettstedet og at det som ble skrevet på hjemmesiden deres angående garanti ikke gjaldt osvosv....Hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse. Jeg er ikke den verken liker å "prute" - ei heller å krangle med en selger.... så jeg gikk fra Barnas hus med en klump i magen og var skikkelig skuffet. Mine erfaringer med denne butikken har tidligere kun vært positiv - UANSETT hva det gjaldt. Serviceinnstilte alle sammen! SÅ bestemte jeg meg for å sende en forespørsel på ny til Barnas Hus på Facebook. Fikk da kjapt svar om at Prismatchen også gjaldt www.vognimport.no. Jeg forespurte også dette selskapet om hvordan deres garanti fungerte og fikk skriftlig at jeg som kunde ville kun forholde meg til de, så tok de seg av eventuelle garantiklager med leverandør.... SÅ nå er jeg fornøyd eier av Baby Jogger City Elite - og fikk rabatt på 1300 kroner hos Barnas Hus (eventuell porto må hensyntas). STRÅLENDE FORNØYD og veldig fornøyd med at Barnas Hus ryddet opp. Fikk også en beklagelse fra den gjeldende butikken Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144129984-noen-som-har-testet-ut-barnas-hus-sin-prisgaranti-p%C3%A5-barnevogner/#findComment-146276506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå