Gå til innhold

Svak positiv test rugedag 11, men...

Anbefalte innlegg

Jeg satte inn to fryseegg fredag for halvannen uke siden. Forrige uke hadde jeg noen små blødninger, men det har egentlig stoppet nå, bare litt brunt innimellom (sorry!). I ettermiddag klarte jeg ikke å holde meg og tok en billigtest som viste en - riktignok svak - strek. Kan det ha gått veien til tross for blødningene? Det var veldig lite. Er det noen som har erfaringer med noe lignende? Dette er tredje innsetting på andre forsøk, og nå vil jeg selvfølgelig gjerne lykkes!!

Anonymous poster hash: 89cfd...195
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144129938-svak-positiv-test-rugedag-11-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strek er strek! Da har noe festet seg. Skjønner godt at du er bekymret, men du bruker vel progesteron støtte som oss andre og da kan man blø litt. Både i fra innsetting av progesteronen i skjeden og hvis man erlitt vel mye aktiv i løpet av dagen, da slimhinnene blir lettblødende av medisinen.

Ta deg en tur til legen og ta en blodprøve. Slår det ut på graviditetstester så finner dem det i blodet også.

Lykke til :hug:  

Har du da satt eggløsningssprøyte under fryseforsøket? Den kan gi falsk negativ utslag på graviditetstesten. Hos meg ble testen svaaak positiv 10-11 dager etter at jeg hadde satt den. Bare sånn at du er klar over det! Men tvi tvi! Krysser fingrene!! 😁

Annonse

Tok nettopp en CB plus. Den var negativ, men det kom heller ikke opp noen kontrollstrek, og det har gått ti minutter. Er det fremdeles håp? Djeez, for en berg-og dalbane dette er. Ordentlig nedtur å se det minuset.

Beklager at jeg spammer, men jeg tok nettopp en ny test, og den var gyldig og positiv!!! Hvis dette går bra, er lærdommen: det kan gå bra til tross for blødninger og det er veldig lite som skiller negative fra positive forsøk. I hvert fall for meg. Jeg har følt meg helt lik denne gangen som de gangene det gikk galt. Jeg vet at det fremdeles kan skje mye, men jeg tillater meg å kjenne litt på gleden;-) Takk til dere som har svart meg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...