Gå til innhold

oppdatering etter ul. kontroll idag :(

Anbefalte innlegg

som jeg trodde.. ul viste 1 eneste egg eller folikell blir det vel ( kan jo være tom?) :(

og tynn slimhinne så det ser ekstremt dårlig ut dette her nå.. :(

var helt forberdt på dette og hadde på en måte innfunnet meg med det på forhånd på en måte siden jeg har kjent null og niks selv på høye doser... men det ble ett slag i trynet alikevel.. kan aldri være forberedt nok i dette greiene her tror jeg.

uansett.. det er som det er,står løpet ut å går "all in" for det ene egget som ligger inni der i ensomheten  :hjertesmil:  og håper dte vokser seg stort og sterkt selv om på få dager xxx

menopur i 3 dager til så får vi se da om det er noe bedre på torsdag. :pls:

egget (folliklen) var kun 9 mm og slimhinnen knappe 6mm.

det kan vel gå akkurat hvis egget kan vokse 2mm i døgnet og slimhinnen 1,5 mm i døgnet (har eg lest) er det ikke sånn at el sprøyten også inneholder litt " vekstmiddel"?

dette blir vårt aller siste forsøk så vi krysser alt vi har og håper på ett lite mirakel til.. mye å be om engang til sikkert  siden vi har vært ekstremt heldige en gang før men...

ja så sånn var det :sad:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144129934-oppdatering-etter-ul-kontroll-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj, det var leit p høre, skjønner det var skikkelig nedtur og at du er lei nå, men skulle det ikke bli innsett så får dere jo et forsøk til for da telles jo dette som et avbrutt forsøk. det kan jo være gullegget som er dyrket frem, masse lykke til, håper det ser bra ut på neste ul.

Opp : takk for gode ord!:) aldri hatt ett avbrutt forsøk før (heldigvis) men mulig vi slår til på ett til da evt... om det er noe vits da.. tiden får vise..litt tungt nå men.

hadde bare ett egg sist som var brukenes (av 2) så det kan jo være ett gullegg til på vei. akkurat samme situasjon som sist dette.. ALT så svart ut mot slutten av forsøket for så å bli helt perfekt :) klamrer meg til den tanken så lenge.

Opp : takk for gode ord! :) aldri hatt ett avbrutt forsøk før (heldigvis) men mulig vi slår til på ett til da evt... om det er noe vits da.. tiden får vise..litt tungt nå men.

hadde bare ett egg sist som var brukenes (av 2) så det kan jo være ett gullegg til på vei. akkurat samme situasjon som sist dette.. ALT så svart ut mot slutten av forsøket for så å bli helt perfekt :) klamrer meg til den tanken så lenge.

åååå så kjipt tøysekroppen:(   håper det kommer flere eggposer nå på slutten og at den ene vokser seg stor.

Satser på det er gullegget :)

krysser fingrene for dere . xxx

Annonse

Uff, høres ikke gøy ut. Lave AMH verdier? Det skulle Vært love med eggdonasjon i Norge, jeg har mange jeg aldri kommer til å bruke og jeg ville vært lykkelig om jeg kunne hjulpet andre slitere med å oppfylle drømmen. Krysser fingrene for deg!!

Uff, høres ikke gøy ut. Lave AMH verdier? Det skulle Vært love med eggdonasjon i Norge, jeg har mange jeg aldri kommer til å bruke og jeg ville vært lykkelig om jeg kunne hjulpet andre slitere med å oppfylle drømmen. Krysser fingrene for deg!!

aldri målt amh jeg.. men lite eggreserver igjen så mest sannsynlig ja vil jeg tro.. vi var så heldige å få ett barn sammen i 2010 med bare 2 egg dengang (kun ett overlevde og ble ett barn):) så vet at det er bare ett som trengs så lenge det er bra nok.. vi ER allerede heldige men hadde vært utrolig fint med en til bare xxxxxx . eggdonasjon vet jeg ikke om vi hadde benytett oss av faktisk slev om det hadde vært lov men det skulle vært lov ja, slik at de som vil og trenger det kan benytte seg av det! takk for kryssede fingre! :))

aldri målt amh jeg.. men lite eggreserver igjen så mest sannsynlig ja vil jeg tro.. vi var så heldige å få ett barn sammen i 2010 med bare 2 egg dengang (kun ett overlevde og ble ett barn) :) så vet at det er bare ett som trengs så lenge det er bra nok.. vi ER allerede heldige men hadde vært utrolig fint med en til bare xxxxxx . eggdonasjon vet jeg ikke om vi hadde benytett oss av faktisk slev om det hadde vært lov men det skulle vært lov ja, slik at de som vil og trenger det kan benytte seg av det! takk for kryssede fingre! :))

ikke slev da hahaha :) selv ofkårs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...