Gå til innhold

Noen som har petekkier/små røde prikker i huden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten at det er noe spesielt?

Anonymous poster hash: f78c0...748

Skrevet

Jepp, jeg har mange over hele kroppen. Spesielt armene er fulle av både røde prikker. :P

Skrevet

Nå er det nok en vesentlig forskjell på disse røde prikkene mange har, og petekkier. Petekkier er I huden, mens de rød prikkene som jeg har sett på folk gjerne ligger litt over, på en måte. Ikke store greiene, men nok til at det ikke går i ett med huden.

Har du hatt det lenge? Har du vært / er du syk?

Anonymous poster hash: 6a822...2a2
Skrevet

Nå er det nok en vesentlig forskjell på disse røde prikkene mange har, og petekkier. Petekkier er I huden, mens de rød prikkene som jeg har sett på folk gjerne ligger litt over, på en måte. Ikke store greiene, men nok til at det ikke går i ett med huden.

Mine er "ekte" petekkier. Leger har sett på de og undres, men ingen finner årsaken.

Skrevet

vet ikke hvor lenge jeg har hatt de, men la merke til at jeg hadde litt ekstra mange nå etter fødselen.. usikker om det er petekkier eller bare røde prikker.. de er som små nålestikk og må nesten se de i dagslys for å få øye på de...

Anonymous poster hash: f78c0...748

Skrevet

Jeg fikk mange små røde prikker i huden etter svangerskap og fødsel. Som små føflekker som står bittelitt litt ut. På avstand ser man de ikke, men studerer man litt nøye så ser man de. Når man trykker på de går blodet ut av de. Legen tittet på de og sa det ikke var no farlig.

Anonymous poster hash: 4a86a...502

Skrevet

De som er nuppete er hyperkeratose. Spør etter Locobase LPL på apoteket og smør de bort. Tar tid, men blir bedre.

Anonymous poster hash: 8a93b...efd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...