Coccobahhia Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Eller er det noe man bør styre unna? Jeg tenker f.eks vask av badet, der kan det stikke heftig i nasen når man vasker rundt med klor og andre midler, særlig inni dusjen så føles det skikkelig innestengt når jeg vasker. Bruker som regel dorens med klorin og jif baderom. Jeg er veldig ny på å være gravid aner ikke om inhalering av diverse er skadelig eller ikke, og evt når det kan være skadelig..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Jeg var forsiktig med det Overlot det til samboer å vaske med sånne sterke ting, så tok jeg støvtørking osv. Jeg støvsuget ikke, og vasket heller ikke gulvet, da det kan være helvete for bekkenet. Så deleger oppgaver Anonymous poster hash: 126f7...5f2
Coccobahhia Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Da kan badet bli hans oppgave framover.. jeg lærte han tilfeldigvis rutinen på hvordan han vasker i rett rekkefølge her før vi ble gravide Endret 24. mars 2014 av coccobahhia
RosaParasoll Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Tror ikke klor og salmiak hver for seg er noe farlig. Kan jo fort hende man reagerer på den sterke lukten. Men faren kommer hvis man blander de to, da danner det seg en farlig gass eller noe sånt
Løvinna30 Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Det tenkte jeg ikke på første gang jeg var gravid, ikke nå heller igrunn.. MEN jeg merker at noen lukter får jeg raskt "nok" av.... Spesielt skyllemidler...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Jeg får ikke lov til å vaske hele svangerskapet av mannen min ;) hihi, heeelt greit! (Kan såklart støvsuge og sånt fa) Anonymous poster hash: 904d6...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå