Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her, utålmodig nå, men heldigvis er været nydelig så prøver å nyte det mens jeg venter. Termin i morgen. Har INGEN tegn på noe modning men dette er nummer tre så regner med det kan skje rast når det først skjer. Eldste kom på termin +1 mens andremann kom på termin +9, så vet ikke helt hva jeg skal forvente bortset fra at jeg mest sannsynlig ikke føder før termin.

Hold ut jenter, snart kommer de!

Annonse

Fortsatt ingen tegn her:-( Burde vel være gla for å slippe maserier. Termin idag. Har sett slimproppen løsne med de begge andre men den har jeg sett noe av heller....Kontroll hos jordmor imorgen, regner med hun sjekker åpning og eventuelt tøyer litt, ikke fordi det hjulpet med andre mann. Får bare prøve å innstille meg på minst en uke til.

Krysser fingrene for deg, Daimstrut :)

Jeg venter og venter, jeg også..

Maserier og kynnere om hverandre så føler ikke at jeg får ro i kroppen. Må hele tiden evaluere hver eneste kynner for å se om det kanskje kan være en rie :sukk:

Har en liten positiv opptur i dag da :) Har hatt tyntflytende utflod i flere uker nå, men i dag har den endret seg. Det må jo være et godt tegn? :D

Krysser fingrene for deg jeg også, Daimstrut. :-) i går kveld hadde jeg et aldri så lite håp om at noe var i gjære. Tre ganger på en time fikk jeg noen kraftige og rimelige vonde tak i ryggen, meeeen det ble med det. Er like rund og god i dag og kjenner ingen antydning til noe... Skal på ul i morgen for å sjekke hvor stor minien er. De snakket litt om igangsetting sist hvis han skulle være like stor som broren var (5 kg) så blir jo spennende å høre hva de ønsker å gjøre. Jeg håper såklart at jeg får kommet igang på egenhånd. Går heller litt over termin enn å bli satt i gang.

Annonse

Har noen vonde tak i ryggen nå, men de er ikke regelmessige så det er vel falsk alarm igjen...

Ja, Gullgåsa, merkelig nok så gleder jeg meg også til store smerter ;) Men du er jo langt foran meg da, jeg har jo hele 18 dager til termin :P

Fru Pinne; Håper du slipper å bli satt i gang da, det er ikke noe artig :(
Lykke til på ul i morgen :)

Endret av Tieran

Dagen før termin gikk vannet midt på natta og samme ettermiddag ble vår lille skatt født :-) Ingen tegn på forhånd, kun litt magevondt kvelden før. Så da går det altså an å vente og vente og tro at det er lenge til, og vips, så er man plutselig mamma og pappa! Nå er vi verdens lykkeligste! Hi

Gratulerer så mye Hellie :D 

Jeg var på UL på fredag og da spurte legen om hun skulle sjekke modning og evt strippe. Jada værsågod sa jeg, og det viste seg at jeg er godt moden og har 2 cm åpning. Hun strippet og tøyde og utover dagen fikk jeg en del tak i mage og rygg. Dette ga seg selvfølgelig, og i går hadde jeg kun et par litt vonde kynnere. Det kom en del blodslim i går (sorry, men dette tåler dere ;) ) og det skal jo være et tegn på at noe kanskje er i gjære..? 

Uansett så kjenner jeg bare litt murring og ubehag i mage/rygg så det er ikke så mye å skryte over.. Håper plutselig på at noe skjer nå. Termin er på tirsdag, 1. april :P

Æsj, våknet kl 6 i morges og kjente tak som kom og gikk og var sikker på at nå skjer det noe. Var på do og da hadde jeg løs mage. (Jaja, ikke helt delikate detaljer). Lå våken og var alt for spent til å sovne, men i halv åtte tia fikk jeg en halv time på øyet før det var opp og bhg på eldste. (Sommertiden har gitt utslag i sene morgener) Men da jeg gikk til bhg var takene helt borte. Huff, blir så oppgitt. Jeg vil bli ferdig!

Skal innrømme at i min utålmodighet har prøvd meg på brystvorte-stimulering *småflau

(Brukte en slik varmepose man kan ha på nakken etc.)

Men det resulterte ikke i annet enn maserier :sukk:

Nå prøver jeg det jeg kan å ikke tenke på termindatoen, men heller fokuserevpå at han kommer innen termindato+10 dager (med tanke på en evt. igangsetting. Alt før det vil jo bli en bonus ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...