Gå til innhold

Dere som SNUSER.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åh, såpass ja... okei, hva er forskjellen på evt mocca og catch?

Jeg skal kjøpe i morgen og vet ikke hva jeg skal ha. Forbindelse med røykeslutt. Hater snus derfor blir det substitutt for de røykene jeg MÅ ha. Har bare prøvd en snus av broren min en gang og holdt på å gå i kne. General ekstra sterk var det.

Og renner det hele tiden? Spytter dere eller hva?

* ler* guuud for et innlegg

Anonymous poster hash: 53094...490

Skruf slim fresh white - omtrent alle jenter, inkludert meg selv, snuser den. Tørrsnus som ikke renner, lukter nedre enn "vanlig" med den mintsmaken, i tillegg til at det er slim - man får ikke såå stor snusleppe av den, altså ;) 

Grå boks med grønn/turkis skrift, om du står og leter i skapet i morgen ;) 

Anonymous poster hash: 5e4fb...a06

Skruf slim fresh white - omtrent alle jenter, inkludert meg selv, snuser den. Tørrsnus som ikke renner, lukter nedre enn "vanlig" med den mintsmaken, i tillegg til at det er slim - man får ikke såå stor snusleppe av den, altså ;) 

BEDRE, ikke nedre ;) 

Skruf slim fresh white it is!

Visste ikke at de hadde "slim fit" i snus engang ;)

Passer meg ypperlig for jeg får skikkelig bul på leppa hvis jeg putter noe opp der!

Tusen takk for tips jenter! I love dib!

Anonymous poster hash: 53094...490

Hvis du ikke har snuset før og skal bruke det til røykeslutt vil jeg anbefale en svak snus. Start med mocca.

Et annet tips, en kollega av meg har sluttet å røyke med den nikotin sprayen som har kommet nå. Hun sier selv den er det beste hun har prøvd med røykeslutt.

Hun har forsøkt i 6 måneder nå men ikke klart det, nå er hun på dag 14 uten røyk.

Anonymous poster hash: edfae...079

Annonse

Signerer! 😃 den er knall! Lab sine er også bra.

Prøv heller noe annet, nikotinplaster, tyggis, munnspray, inhalator, styr unna snusen! Enda vanskeligere å slutte med snus enn røyk vist nok.

Jeg slutta selv " cold turky", hadde abstinenser og var sur noen dager, men det gikk over. Røyksuget ga seg etterhvert det også.

Trikset her var å finne nye daglige ritualer og vaner som erstatning for røykepausene, feks håndarbeid, byttet ut kaffen med urtete, app som motivasjon osv.

Lykke til, klarte jeg det bør alle klare det!

Anonymous poster hash: 2c513...c0b

Damer som snuser er så motbydelig at jeg får ikke sagt det.

Kjøp deg heller en pakke nikotintyggis...

Anonymous poster hash: c0af1...928

Næmmen. Du klarte fint å si det jo.

La du ikke merke til det en gang?

Skratter. Dumme folk er også motbydelig. ;-)

Anonymous poster hash: edfae...079

Har du prøvd andre hjelpemidler enn snus for å kutte røyken? Det er jo kommet veldig mye på markedet nå som funker for veldig mange.

Jeg sluttet å røyke ved hjelp av snus. Men nå er jeg avhengig av snus. Mye mer avhengig enn jeg noen sinne har vært med røyk. Og jeg var storrøyker. Type 30 for dagen. Sluttet med snus i graviditeten, men det gikk ikke en dag uten at jeg tenkte på hvor godt det skulle bli med snus etter amming. Jeg mistet melken 2 mnd etter fødsel av diverse årsaker og da ble jeg nesten lettet. Endelig kunne jeg snuse igjen...

Prøv alt annet først!!!

Anonymous poster hash: fe799...e54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...