Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Del Skrevet 23. mars 2014 Er så i villrede, har nå visst om det en liten stund, men likevel føles det ikke rett å stoppe prøvingen. Jeg vil heller ikke søke jobb med en gang fordi jeg har hatt en meget krevende arbeidshverdag i 3 år nå, med lite søvn, uten fri og ferie og en jobb jeg tar med hjem hver dag. Jeg Orker ikke gå rett over i ny jobb er sliten og vil gå hjemme en liten stund å hente meg inn litt. Skal jeg da vente med forsøk kan det fort bli et år til jeg har vært i ny jobb såpass lenge at det vil føles ok å prøve igjen. Og kanskje spiren endelig vil sitte når kroppen min får ro igjen for alt jeg vet. Har vært gravid 2 ganger de siste 2 årene etter ivf, men mistet begge gangene. Men hva med økonomi? Er det uansvarlig? Vi er forsåvidt avhengig av 2 inntekter, men jeg vil jo få dagpenger, så vi skal nok klare oss. Men likekvel føles det så uansvarlig å prøve på flere barn når jobbsituasjonen er som den er....Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: 40ab7...d0e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144129722-innsetting-om-gode-2-uker-mister-jobb-p%C3%A5-samme-tid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Del Skrevet 1. april 2014 Er så i villrede, har nå visst om det en liten stund, men likevel føles det ikke rett å stoppe prøvingen. Jeg vil heller ikke søke jobb med en gang fordi jeg har hatt en meget krevende arbeidshverdag i 3 år nå, med lite søvn, uten fri og ferie og en jobb jeg tar med hjem hver dag. Jeg Orker ikke gå rett over i ny jobb er sliten og vil gå hjemme en liten stund å hente meg inn litt. Skal jeg da vente med forsøk kan det fort bli et år til jeg har vært i ny jobb såpass lenge at det vil føles ok å prøve igjen. Og kanskje spiren endelig vil sitte når kroppen min får ro igjen for alt jeg vet. Har vært gravid 2 ganger de siste 2 årene etter ivf, men mistet begge gangene. Men hva med økonomi? Er det uansvarlig? Vi er forsåvidt avhengig av 2 inntekter, men jeg vil jo få dagpenger, så vi skal nok klare oss. Men likekvel føles det så uansvarlig å prøve på flere barn når jobbsituasjonen er som den er....Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: 40ab7...d0e Er i nesten samme situasjon. Nedbemanning på jobben. Søker på jobber selv om jeg vet at vi straks skal sette i gang igjen med prøverør. Du får permisjonspenger av dagpenger. Om det blir trangt økonomisk et par år så er det verdt det i forhold til det dere får igjen. ;-) Anonymous poster hash: 02b81...d01 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144129722-innsetting-om-gode-2-uker-mister-jobb-p%C3%A5-samme-tid/#findComment-146255288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå