Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Altså i bredden. Vi har liksom 2,5 seter i bilen og en isofix til baby og to eldre søsken på 5 og 8. Trenger en ny pute og en by beltestol. De vi har nå er for brede begge to og en evig slåsskamp med plassen for å få på beltet .. Anonymous poster hash: c7f82...485
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Pute bruker man bare ikke. Anonymous poster hash: 9ae03...88a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Pute bruker man bare ikke. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Hva er bilpute laget for da??? Anonymous poster hash: c7f82...485
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Pute bruker man bare ikke. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Hva er bilpute laget for da??? Anonymous poster hash: c7f82...485 Å sitte på på kino for de som ikke ser over stolraden foran seg. Det er det eneste den kan brukes til. Anonymous poster hash: 9ae03...88a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Pute bruker man bare ikke. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Hva er bilpute laget for da??? Anonymous poster hash: c7f82...485 Å sitte på på kino for de som ikke ser over stolraden foran seg. Det er det eneste den kan brukes til. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Så koselig da. Her har kinoen egne puter for sånt . Si meg.. Brukte du beltestol til du ble 150 cm?? Anonymous poster hash: c7f82...485
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Pute bruker man bare ikke. Anonymous poster hash: 9ae03...88a For noe tull! Anonymous poster hash: 6f0f5...72c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Pute bruker man bare ikke. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Hva er bilpute laget for da??? Anonymous poster hash: c7f82...485 Å sitte på på kino for de som ikke ser over stolraden foran seg. Det er det eneste den kan brukes til. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Så koselig da. Her har kinoen egne puter for sånt . Si meg.. Brukte du beltestol til du ble 150 cm?? Anonymous poster hash: c7f82...485 Og hvis du tenker etter så er de putene som kinoen har, helt like en bilpute. God bilsikringskvalitet? Ikke akkurat. Mine barn har sittet i beltestol til de har nådd enten høyde- eller vektgrense. Noe annet har vært helt uaktuelt. Bilsikring skal tas alvorlig. Anonymous poster hash: 9ae03...88a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Pute bruker man bare ikke. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Hva er bilpute laget for da???Anonymous poster hash: c7f82...485 Å sitte på på kino for de som ikke ser over stolraden foran seg. Det er det eneste den kan brukes til. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Så koselig da. Her har kinoen egne puter for sånt .Si meg.. Brukte du beltestol til du ble 150 cm??Anonymous poster hash: c7f82...485 Og hvis du tenker etter så er de putene som kinoen har, helt like en bilpute. God bilsikringskvalitet? Ikke akkurat. Mine barn har sittet i beltestol til de har nådd enten høyde- eller vektgrense. Noe annet har vært helt uaktuelt. Bilsikring skal tas alvorlig. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Du er klar over hva som er meningen med bilpute? Det er for dem som har vokst ut av beltestolen, men er såpass lav at beltet vil ligge over halsen uten pute. Men det er vel bedre det enn å bruke pute slik at beltet ligger hvor det skal ligge? Anonymous poster hash: 6f0f5...72c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 Pute bruker man bare ikke. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Hva er bilpute laget for da???Anonymous poster hash: c7f82...485 Å sitte på på kino for de som ikke ser over stolraden foran seg. Det er det eneste den kan brukes til. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Så koselig da. Her har kinoen egne puter for sånt .Si meg.. Brukte du beltestol til du ble 150 cm??Anonymous poster hash: c7f82...485 Og hvis du tenker etter så er de putene som kinoen har, helt like en bilpute. God bilsikringskvalitet? Ikke akkurat. Mine barn har sittet i beltestol til de har nådd enten høyde- eller vektgrense. Noe annet har vært helt uaktuelt. Bilsikring skal tas alvorlig. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Du er klar over hva som er meningen med bilpute? Det er for dem som har vokst ut av beltestolen, men er såpass lav at beltet vil ligge over halsen uten pute. Men det er vel bedre det enn å bruke pute slik at beltet ligger hvor det skal ligge? Anonymous poster hash: 6f0f5...72c Da kjøper man en beltefører eller beltestøtte. Du kan google bilpute+kollisjon, så skjønner du hva jeg mener. Anonymous poster hash: 9ae03...88a
Serepta Skrevet 23. mars 2014 #10 Skrevet 23. mars 2014 Acta graco har noen smale. Tror hts sitt izi up også er ganske smalt. Og en beltestol tar ikke mer plass i setet enn en pute, så anbefaler stol med rygg til barnet er lang og tung nok til å sitte med kun belte.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #11 Skrevet 23. mars 2014 Pute bruker man bare ikke. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Hva er bilpute laget for da???Anonymous poster hash: c7f82...485 Å sitte på på kino for de som ikke ser over stolraden foran seg. Det er det eneste den kan brukes til. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Så koselig da. Her har kinoen egne puter for sånt .Si meg.. Brukte du beltestol til du ble 150 cm??Anonymous poster hash: c7f82...485 Og hvis du tenker etter så er de putene som kinoen har, helt like en bilpute. God bilsikringskvalitet? Ikke akkurat. Mine barn har sittet i beltestol til de har nådd enten høyde- eller vektgrense. Noe annet har vært helt uaktuelt. Bilsikring skal tas alvorlig. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Du er klar over hva som er meningen med bilpute? Det er for dem som har vokst ut av beltestolen, men er såpass lav at beltet vil ligge over halsen uten pute. Men det er vel bedre det enn å bruke pute slik at beltet ligger hvor det skal ligge? Anonymous poster hash: 6f0f5...72c Da kjøper man en beltefører eller beltestøtte. Du kan google bilpute+kollisjon, så skjønner du hva jeg mener. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Beltestøtte ser ut som noe man ikke får kjøpt løst? Prøvde å Google beltefører, men fant ikke ut hva det er. Anonymous poster hash: 6f0f5...72c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #12 Skrevet 23. mars 2014 Pute bruker man bare ikke. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Hva er bilpute laget for da???Anonymous poster hash: c7f82...485 Å sitte på på kino for de som ikke ser over stolraden foran seg. Det er det eneste den kan brukes til. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Så koselig da. Her har kinoen egne puter for sånt .Si meg.. Brukte du beltestol til du ble 150 cm??Anonymous poster hash: c7f82...485 Og hvis du tenker etter så er de putene som kinoen har, helt like en bilpute. God bilsikringskvalitet? Ikke akkurat. Mine barn har sittet i beltestol til de har nådd enten høyde- eller vektgrense. Noe annet har vært helt uaktuelt. Bilsikring skal tas alvorlig. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Du er klar over hva som er meningen med bilpute? Det er for dem som har vokst ut av beltestolen, men er såpass lav at beltet vil ligge over halsen uten pute. Men det er vel bedre det enn å bruke pute slik at beltet ligger hvor det skal ligge? Anonymous poster hash: 6f0f5...72c Da kjøper man en beltefører eller beltestøtte. Du kan google bilpute+kollisjon, så skjønner du hva jeg mener. Anonymous poster hash: 9ae03...88a Beltestøtte ser ut som noe man ikke får kjøpt løst? Prøvde å Google beltefører, men fant ikke ut hva det er. Anonymous poster hash: 6f0f5...72c Besafe beltfix. Anonymous poster hash: 9ae03...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå