Gå til innhold

HJELP

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

okei, dette er seriøst fucked up..

jeg blir gravid, og det hele ender med "missed abort" som folk kaller det (?), og til slutt må jeg ha utskrapning. Jeg går og blør i litt over 1 uke etter utskapning. Jeg tar så en ny test 3 uker senere, og den er negativ.

Så en uke senere tar jeg enda en test, fordi at jeg bare hadde en følese på at jeg var gravid.. 

Den viser veldig svak positiv (kveldsurin)

Så tar jeg en til dagen etterpå (Kveldsurin)

Og så en til dagen etter der igjen (morgenurin)

Alle er så og si like, noen litt sterkere enn andre tester. Men alikavell - de er positive.

Så en kveld, så satt jeg meg "oppå hesten" og ridde typen min (sorry detaljer)!   :P

Fordi det er så lenge siden sist, vi måtte bare prøve noen andre stillinger.. 

Og dagen etterpå jeg hadde gjort det, så begynte jeg og blø, og det kom bare mer og mer blod. Til slutt fikk jeg sjokk, fordi at jeg tror jeg aldri hadde blødd så mye før, ikke en gang når jeg har mensen. 

Så i går kveld før jeg skulle legge meg, så tok jeg en tampong inni for at jeg ikke skulle ødelegge sengen med blod. (jeg ligger såå urolig om nettene, så det kommer blod i sengen uansett hva)

Og når jeg våkner, så er jeg forbredt på og ta ut en ekkel fullstappet tampong av blod - men nei!

Det var ikke mer enn pittelitt stivnet blod på den, og ingenting i bindet. 

Jeg forstår ingenting!

Kan dere skjønne noe av dette? jeg prøver og google, men kommer ikke frem til noe fornuftig.....

hjelp!

Anonymous poster hash: 769fa...33f

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...