Gå til innhold

Flere som skal reise til utlandet i 3. trimester?

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg drar til Syd-Frankrike i min uke 33 i begynnelsen av mai. Har sterke abstinenser på sol og varme, og har ett svangerskap bak meg der jeg gikk over tiden. Tenker da at sannsynligheten er svært liten noe skjer når vi er på ferie, men har forberedt meg på at alt kan skje. Har funnet ut hvor nærmeste sykehus ligger, har forsikringene og helsekort på plass. Formen er fin akkurat som sist svangerskap, men har bevisst valgt å reise et sted der det er et velfungerende helsesystem og ikke er for varmt.

Flere som reiser til utlandet nå i 3 trimester? Eller har erfaringer å dele?

Anonymous poster hash: 62008...696

Fortsetter under...

Jeg skal til Portugal i uke 33. Er  førstegang gravid og veit ikke om jeg føde før eller etter termin. Har undersøkt om forsikring men finner ikke noe som kan gi konkret svar på hva dekker og ikke. Forsikringen er på et helt år, noe som jeg ikke trenger . Er lit bekymret over det, klarer ikke å finne en passe forsikring. Vil si at jeg har lite erfaring med forsikringer.Kan noen der utte anbefale meg en jeg kan ta kontakt med? Er det sånn at man må kjøpe et årsforsikring når man reise bare en uke? Er blank!!! 

Anonymous poster hash: 4dda2...dec

Jeg skal til Portugal i uke 33. Er førstegang gravid og veit ikke om jeg føde før eller etter termin. Har undersøkt om forsikring men finner ikke noe som kan gi konkret svar på hva dekker og ikke. Forsikringen er på et helt år, noe som jeg ikke trenger . Er lit bekymret over det, klarer ikke å finne en passe forsikring. Vil si at jeg har lite erfaring med forsikringer.Kan noen der utte anbefale meg en jeg kan ta kontakt med? Er det sånn at man må kjøpe et årsforsikring når man reise bare en uke? Er blank!!!

Anonymous poster hash: 4dda2...dec

Ja reiseforsikring gjelder for et år i slengen. Europeiske er en god og velkjent forsikring. Den har vi hatt og var godt fornøyd med. Slapp å betale noe som helst ved legebesøk og det var i Thailand. Du kan jo høre med de. Ellers er det nok andre forsikringsselskap som er bra også. Du kan jo Google og se om du finner noe test eller oversikt over de forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...