Gå til innhold

feit dame på stranda i bikini

Anbefalte innlegg

Hva hadde du tenkt dersom noen gikk på stranda i bikini: bleikfeite, med strekkmerkemage med heng, hengepatter, cellulitter og love handles? ;)

Hadde du tenkt æsj? For en tøff dame som tør? Man vet jo ingenting om damen har slanket seg 50 kg og er på vei ned i vekt enda mer, om hun akkurat har begynt å slanke seg, om hun ikke slanker seg osv.. :)

Kan folk få gå på stranda i bikini eller badebukse (menn) uten at du tenker æsj?

Anonymous poster hash: 74fdc...e75

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144129605-feit-dame-p%C3%A5-stranda-i-bikini/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Syltebærtyttetøy

Jeg bryr meg egentlig veldig lite om hvordan andre ser ut! Men om jeg skulle tenkt noe som helst hadde det sikkert vært: kunne ønske jeg hadde selvtillit til å gå i bikini!

Jeg er veldig slank, men har strekkmerker etter både pubertet og graviditet, de er lyse men dog. Jeg har alt for høyr krav til min egen kropp og føler meg aldri bra nok. Så jeg ville sikkert blitt litt misunnelig, noe så befriende som å vare drite i hva andre måtte tenke..

Jeg sier aldri æsj om andre ute med mindre de gjør ekle ting som å pille seg i nesen, går nakne, har sex på stranden eller sånn.

Er langt fra perfekt selv og nekter å gå i bikini nettopp fordi jeg er redd noen skal si æsj. Er slank, men har strekkmerker og masse arr etter diverse operasjoner

Anonymous poster hash: f1929...714

Annonse

Annonse

Det jeg hadde tenkt, var at hvorfor ikke investere i en bikini som holder disse "jentene" oppe, slik at de strutter og kommer ut foran mageflesket.

Og hvorfor jeg sier det? Fordi jeg selv gjør det.  Hengapættær er ikke nice! Hvordan damen ellers måtte se ut, bryr jeg meg lite om. Regner faktisk med at hun har barn og har slitt med å gå ned eller noe :)

Og som feit og med ræva selvbilde ser jeg jo nå hvor lett det er å henge seg opp i det kjipe folk skriver i motsetning til det gode.

Gosj. Bruker kun bikini på stranda i utlandet. Der ser folk meg mest sannsynlig for første og siste gang.

Jeg blir glad hver gang jeg ser noen med ekstra kg på beachen ;)

Oi, hadde jeg tenkt. Og så hadde jeg tenk "pjuh, det er ikke bare meg".

For jeg ser gjerne på andre sine kropper, og syns ikke det er rart.

Men så er jeg selv en "hælvfeit" dame i bikini. Med strekkmerker, og en rumpe som kunne sett bedre ut, og for mye på magen. Kroppen har heller ikke sett sola på noen måneder. Er 163 og 63 kg.

Anonymous poster hash: caef1...7bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...