Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Skal ha selskap i morgen, og i den forbindelse har jeg nå i kveld laget et par paier.Kan jeg oppbevare disse i kjøleskap over natten for så å steke i morgen? Eller bør jeg heller steke dem nå i kveld?Kan fyllet trekke for mye inn i bunnen dersom det går lang tid før de stekes?Bunnen er forresten butterdeig og er forstekt før jeg hadde i fyllet. Håper på noen gode tips! Anonymous poster hash: 24d0b...97d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Ingen?! Anonymous poster hash: 24d0b...97d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Hadde stekt paien uten fyllet, og hatt i kaldt fyll i morgen, så sant du ikke ønsker varm pai da/ eller pai m lokk.. Du kan da steke og sette kaldt, litt avhengig av fyllet så kan den bli bløt ja. Anonymous poster hash: 48415...303
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Kremt, så nå at du har hatt i fyllet allerede.. Da er det jo bare å håpe på det beste.. Anonymous poster hash: 48415...303
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Usj ja... er det jeg er redd for. tenkte ikke helt før jeg satte i gang... HI Anonymous poster hash: 24d0b...97d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Jeg hadde stekt den i kveld og bare varmet opp i morgen. Nå vet jeg ikke hva slags pai du har laget, men quiche (eggebasert pai) synes jeg smaker bedre dagen etter Anonymous poster hash: 6696f...035
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Jeg hadde stekt den i kveld og bare varmet opp i morgen. Nå vet jeg ikke hva slags pai du har laget, men quiche (eggebasert pai) synes jeg smaker bedre dagen etter Anonymous poster hash: 6696f...035 Har slengt dem i ovnen nå! Så blir nok sånn. Blir å legge seg litt senere enn planlagt i kveld da, men men.. Hvordan varmer jeg dem opp igjen? I ovnen? Isåfall hvilken temperatur? De er eggebasert, ja Anonymous poster hash: 24d0b...97d
soleia Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Kva slags pai er dette? Paiar med eggestand kan godt lagast dagen i førevegen og lunast før servering.
soleia Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Jeg hadde stekt den i kveld og bare varmet opp i morgen. Nå vet jeg ikke hva slags pai du har laget, men quiche (eggebasert pai) synes jeg smaker bedre dagen etter Anonymous poster hash: 6696f...035 Har slengt dem i ovnen nå! Så blir nok sånn. Blir å legge seg litt senere enn planlagt i kveld da, men men.. Hvordan varmer jeg dem opp igjen? I ovnen? Isåfall hvilken temperatur? De er eggebasert, ja Anonymous poster hash: 24d0b...97d Dei treng ikkje bli så varme, berre litt lunken. Tek dei på 100 grader i 10-15 min eller så.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Kva slags pai er dette? Paiar med eggestand kan godt lagast dagen i førevegen og lunast før servering. Den har spinat, egg og creme fraiche ++. Steker den nå. Hvordan oppbevarer jeg den i natt, dersom jeg må vente helt til den er kald før jeg setter den i kjøleskap, må jeg vel være oppe veldig lenge..!? Takk for svar angående oppvarming forresten Litt uerfaren på dette merker jeg.. HI Anonymous poster hash: 24d0b...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå