Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Jeezez, denne teknologien altså...hadde helst hatt en god gammeldags tjukk-tv Men uansett, vi har Samsung smart-tv, og Get. Så vi bruker jo mest fjernkontrollen fra Get. I dag kom det plutselig opp en melding på tv'en om at den kom til å slås av om 60 sekundet med mindre vi trykket "ok" på skjermen. Hvorfor skjer dette😧? Kan vi fjerne denne innstillingen?
Gjest cd0da Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Da kan du fortelle meg da for jeg har samme problemet og det irriterer meg
Ziva Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Gå inn på innstillinger og fjern den, tv'n slår seg av automatisk etter 4 timer. For å stoppe prosessen så må man trykke på firkanten i midten av fjernkontrollen. Har ingenting med get-boksen å gjøre, kun innstilling på tv'n.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Ja, tv'en skjønner ikke at du ser på tv når du bruker sånne bokser. Så da slår den seg av som en del av strømsparingsmodus. På Samsung fant jeg innstillingen under Meny-System-Økoløsning-Automatisk avslåing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå