Gå til innhold

Bursdag, barn utelatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter tiårsdagen er det fritt frem for å invitere akkurat de man vil. Da er det slutt på alle eller ingen-prinsippet her altså. Jeg er så lei av å bli diktert av foreldre som mener alt er urettferdig, og at deres barn bare blir sååå lei seg og føler seg utelatt.

Vi har forøvrig aldri invitert alle i klassen eller alle av samme kjønn. Her har barna fått velge fritt siden førsteklasse, og alle invitasjoner har vært sendt ut privat. Noen sure miner har det blitt, men vårt hus = våre regler.

Anonymous poster hash: 40291...240

Regner med at dine barn ikke er de som aldri ville blitt invitert dersom alle valgte å gjøre som dere? Du framstår som lite inkluderende. Forhåpentligvis tenker du annerledes den dagen ditt barn aldri får være med.

Anonymous poster hash: 78b8e...91e

Mine barn vet utmerket godt at livet er urettferdig. De blir heller ikke invitert til alt. Barn skal ha muligheten til å velge selv hvem de vil være med, uten at de tvinges pga rigide regler.

Anonymous poster hash: 40291...240

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ofte er jeg enig med pashla. Denne sirkelen utvider seg jo bare videre og videre. Et sted må man sette grensen.

Jeg har selv opplevd at min datter er den eneste som ikke ble bedt (fra en tidligere gruppe og nå gikk de på samme idrett). Selvsagt ble datteren min litt lei seg, men jeg syns det var helt greit. Ganske naturlig. Jeg og datteren snakket om det, at iblant blir det sånn og noen mulige årsaker til at det ble sånn. Kanskje kjenner foreldrene til bursdagsbarnet foreldrene til de andre barna bedre, det kan spille inn. Kanskje leker de andre barna mer sammen på fritida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...