Gå til innhold

Sier navnesmaken min noe om meg som person? Hva mener dere..

Anbefalte innlegg

Isåfall hva slags person er jeg.?

Jeg liker disse navnene:

Guttenavn (i tilfeldig rekkefølge):

Imre

Greger

Sirius

Fredrik

Øystein

Eirik

Kornelius

Amund

Sakarias

Conrad

Jonathan

Åsmund

Ramon

Jørgen

Jentenavn (i tilfeldig rekkefølge):

Cornelia/e

Irene

Katharina

Agnete

Minda

Desiree

Marvel

Serine

Oda

Emine

Kaisa

Fredrikke

Magni

Kristin

Olea

Fortsetter under...

Jeg tror du er ei jente mellom 28 og 32år som bor i en av de større byene, er litt urban, liker parklivet men, også å dra på skog tur i ny og ned. 

Har en høyere utdannelse (BA eller MA.) 

Det er det jeg tenker hvertfall ;P 

Synes også det var litt forskjellig, men utfra helheten tror også eg at du er 30+ , urban, har høyere utdanning, vil ikke følge strømmen helt, men dikter heller ikke opp navn for å være unik. Og ja, eg dømmer automatisk i forhold til hva navn folk gir barna sine. Ofte stemmer det eg tenker, avogtil ikke.

Anonymous poster hash: 73e9a...8dc

Jeg tror du er en åpen og sosial person som man kan stole på. Du er også åpen for at folk er forskjellige og du klarer å se verdien i de små gledene i livet... :P hehehe...

Det er iallefall det jeg tenker når jeg leser de navnene du har ramset opp her, de er allsidige, positive og Flotte navn... :D

Annonse

Hvis du hadde utelatt imre, ramon, jørgen, minda, desiree, marvel og serine, da ville jeg ment at det sa noe om deg som person. Disse navnene er fra så vidt forskjellige "planeter" at det i mine øyne virker som du er litt identitetsforvirret ;-)

Anonymous poster hash: 5d71f...ba4

Jeg tror du er ei jente mellom 28 og 32år som bor i en av de større byene, er litt urban, liker parklivet men, også å dra på skog tur i ny og ned. 

Har en høyere utdannelse (BA eller MA.) 

Det er det jeg tenker hvertfall ;P 

Jeg er 33 år, har ikke høyere utdannelse. Er utdannet gartner og blomsterdekoratør, bor på og kommer fra Bygda.

Altfor mange forskjellige navn til å si noe om deg. Øystein og Ramon, liksom? Umulig å vite :P

Ville kanskje tippet at du er ganske ung og fra en liten plass.

Anonymous poster hash: a1123...8ca

Ikke veldig ung, men er fra en relativt liten plass ja.

Synes også det var litt forskjellig, men utfra helheten tror også eg at du er 30+ , urban, har høyere utdanning, vil ikke følge strømmen helt, men dikter heller ikke opp navn for å være unik. Og ja, eg dømmer automatisk i forhold til hva navn folk gir barna sine. Ofte stemmer det eg tenker, avogtil ikke.

Anonymous poster hash: 73e9a...8dc

Jeg er 33 år, ikke veldig urban, ikke høyere utdannelse, men er en person som ikke vil følge strømmen.

Jeg tror du er en åpen og sosial person som man kan stole på. Du er også åpen for at folk er forskjellige og du klarer å se verdien i de små gledene i livet... :P hehehe...

Det er iallefall det jeg tenker når jeg leser de navnene du har ramset opp her, de er allsidige, positive og Flotte navn... :D

Stemmer at jeg er en åpen og sosial person, og jeg er til å stole på. Er helt klart også åpen for at folk er forskjellige, og er flink til å se verdien i de små gledene i livet...

Du er nok den som har truffet best da... :) :)    Kjenner du meg kanskje...??

Hvis du hadde utelatt imre, ramon, jørgen, minda, desiree, marvel og serine, da ville jeg ment at det sa noe om deg som person. Disse navnene er fra så vidt forskjellige "planeter" at det i mine øyne virker som du er litt identitetsforvirret ;-)

Anonymous poster hash: 5d71f...ba4

Identitetsforvirret er jeg ikke, men er veldig ubesluttsom..

Annonse

Interessant :) Jeg syns ofte navnevalg på barna sier noe om foreldrene som person - men her var det nokså mye godt og blandet, så vanskelig å si ;) Nå har jo du allerede kommet med litt fasit  uansett, da :)

Selv vet jeg at mine navnevalg og favoritter bærer preg av at jeg liker å reise og er glad i andre kulturer  og det internasjonale ;)

Syns det var interessant å lese. Som flere her påpeker så er listen din litt sprikende.

Ihvertfall mener jeg det ift navn som:

Imre, Sirius, Sakarias, Kornelius, Conrad, Greger og Ramon på den ene siden og

Fredrik, Eirik, Øystein, Amund, Åsmund, Jonathan og Jørgen på den andre siden.

Nå vet jeg jo fasiten som du skrev lengre oppe, men jeg ville nok ha tippet at du i det minste er en person som ønsker å styre godt unna topp 10 lista, og at du er en person som leter litt i historien etter navn som er litt sterke og har litt tyngde, istedet for å lete etter det "søteste" navnet du kunne finne. 

Jeg ville trodd du var rundt 30 årene, sannsynligvis gift eller godt etablert samboer med barnefar, eier av enebolig og har det meste på stell sånn med jobb og livet sånn tad i det minste. Jeg ville og trodd du var høyere utdannet. Glad i familie og synes verdier og trygge rammer er viktig.

Stemmer at jeg er en åpen og sosial person, og jeg er til å stole på. Er helt klart også åpen for at folk er forskjellige, og er flink til å se verdien i de små gledene i livet...

Du er nok den som har truffet best da... :) :)    Kjenner du meg kanskje...??

Hehehe... ikke det jeg vet :D Men jeg kjente meg litt igjen i de navnene du ramset opp, det kunne vært min navneliste :P 

Men jeg leser "svarene" du har gitt her inne nå, det kunne nesten også vært meg!! hahaha... Jeg er også 33 år, fra et lite sted men har flytta til og bor på bygda nå. Jeg liker heller ikke å følge strømmen, og har heller ikke høyere utdannelse... :D Er ikke utdannet gartner da :P hehehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...