Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tirsdag satt jeg elonva 150. (høy dose ifht vekt) merker ikke noe..syns å huske at jeg kjente litt sting eller hva jeg skal si de andre gangene under stimulering... :vetikke:

men i dag skal jeg begynne på menopur men husker ikke om det var ett bestemt kl slett man skulle sette den eller om det bare var det at man skal sette den til samme tid hver gang?

ul på mandag så er spent på om det i det hele tatt er noe egg der..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144129409-menopur-og-klokkelsett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid fått beskjed om å velge et klokkeslett mellom 18-21 på kvelden. Og så må den settes til det klokkeslettet, plus/minus 1 time. Jeg har vært på riksen og fertilitetssenteret. Lykke til på mandag :) er de litt for små får du bare gå litt lenger på sprøyter, jeg pleier å gå 11-12 dager.

Ikke så nøye med eksakt klokkeslett sånn som med synarelaen, men man skal ta den på samme tid av døgnet hver dag. Jeg tok den på morgenen. På ul-dagen satte jeg den kl14 pga sen tilbakemelding fra klinikken, og det gikk bra det også. Så tilbake til å ta den på morgenen igjen dagen etter :)

Annonse

snakket med jon igår og han sa det egentlig ikke spilte så stor rolle.. men passet fint å ta den sammen med orgalutranen i 22-23 tiden. så da ble det kl 22 ca:) samme tid hver dag er det viktigste har jeg inntrykk av.

så til "Opp" : ) ja jeg må nok gå noen dager til minst.. det er jeg 99% sikker på. har bare hatt kort protokoll en gang for noen år siden. og etter det kun lange. itillegg er jeg sein å respondere på stimulering så det virker litt for godt til å være sant om alt skulle være klart allerede nå..selv om jeg har tatt elonva 150 sykldag 1 og startet menopur 450 dose igår pluss i kveld( noe som er relativt høye doser utfra det jeg har lest om preparatene(?)

ikke kjenner jeg NOE som helst symptomer på noe som helst heller..kanskje jeg ikke har reagert i det hele tatt :( men er forberedt på alt og vet at kroppen min er treg så :pisk: men litt spent på morgendagen er jeg helt klart for det KAN jo være det ser bra ut :pls:

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...